حسین الله‌کرم در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد

حسین الله‌کرم رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله با حضور در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که علت حضور شما در فرمانداری تهران چیست و آیا مشی حزب‌الله در شورای شهر خالی است که قصد ثبت‌نام دارید؟ گفت: الگوی ما حزب‌الله لبنان است که در کارهای اجتماعی و خدماتی قصد مشارکت دارد که ما هم از همان الگو پیروی می‌کنیم. 

وی افزود: من فکر می‌کنم که جدای از اینکه حزب‌الله وارد مسائل سیاسی بشود یا نشود، معتقدم که مکان جریان حزب‌اللهی فعلا در اماکن خدمات‌رسانی و در جاهایی است که مسائل علوم اجتماعی در کنار علوم اقتصادی و سیاسی مطرح می‌شود که جایگاه علوم اجتماعی در این عرصه مهمتر است.

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله با بیان اینکه امروز نیازمند مدیریت استراتژیک در شورای شهر و شهرداری هستیم، افزود: از ابتدا تا امروز جای مدیریت استراتژیک در شورای شهر خالی بوده و من می‌توانم در این جهت خدمت‌رسانی کنم.

الله‌کرم در پاسخ به این سوال که چرا امروز علیرغم حضور در فرمانداری‌ برای انتخابات شوراها ثبت‌نام نکردید، اظهار داشت: قصدم این است که در روز آخر ثبت‌نام کنم، زیرا روز آخر با شما خبرنگاران شور و هیجان نهایی خواهد بود.

photo_2017-03-21_16-27-11