گدایی رای با تهمت و افترا به دیگران

گروه سیاسی- کانال ضد انقلاب آمد نیوز و مجموعه اخباری که منتشر می کند کذب و دروغ بودن آن برای مردم ایران مشخص شده است، اخیرا این کانال معاند نظام فایلی صوتی را منتشر کرد و مدعی شد که یکی از جلسات شورای شهر تهران است .

به گزارش افکارنیوز، این دروغ این کانال خبری به حدی واضح و روشن است که اگر کسی حتی یکبار صدای جلسات و مذاکرات شورای شهر تهران را شنیده باشد متوجه می شود که این افراد لمپن که صدای آنها در این فایل صوتی موجود است و این کانال تلگرامی دروغگو منتشر کرده نه تنها متعلق به پیرهادی و چمران نیست بلکه حتی متعلق به هیچ کدام از اعضای شورای شهر تهران فارغ از جناح بندی های سیاسی نیست.

از سوی دیگر روابط عمومی شورای شهر تهران نیز در اطلاعیه ای در این خصوص اعلام کرد که " در آستانه پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ، کانال ضد انقلاب و جاعل " آمد نیوز " که در بی اخلاقی شهره خاص و عام است مطلبی مضحک و سراسر کذب را به جلسات شورای شهر تهران منتسب کرده که دروغ بودن آن اظهر و من الشمس است. 

روابط عمومی شورای شهر تهران بر خودلازم دانست یاد آور شود ، فایل صوتی منتشر شده نه تنها ربطی به آقایان چمران و پیرهادی ندارد بلکه اساسا ربطی به اعضای شورای شهر تهران و جلسات غیر علنی آنها ندارد. 

همچنین یاد آور می شود ، فایل صوت آقایان چمران و پیرهادی به واسطه جایگاه آنها در شورای شهر تهران ( رییس و عضو هیئت رییسه) و لازمه پاسخگویی به رسانه ها برای عموم مردم شناخته شده است و جعل این مطلب و چیدن چند عکس از جلسات شورا و ضمیمه کردن فایل صوتی بی ربط به آن ، کاری غیر اخلاقی ، غیر شرعی و غیر حرفه ای است ."

انتشار چنین فایل صوتی ساختگی آن هم نزدیک به انتخابات شوراهای شهر تهران نشان می دهد این کانال تلگرامی در حرکتی منسجم با برخی از عناصر داخلی خود به دنبال تحت تاثیر قرار دادن انتخابات به نفع جناحی خاص است.

این موضوع نشان می دهد برخی ها در داخل همسو در خط چنین کانال ضد انقلابی برای رای آوری دست به تخریب و دروغ و افترا زده اند تا بتوانند به اهداف باندی خود برسند و کانال آمد نیوز نیز مشخص است یکی از رسانه های انها در خارج از کشور می باشد تا با تشویش اذهان مردم و دروغ پردازی این جناح و باند خاص را کمک کند.