روحانی تنها کاندیدای اصلاح طلبان/ استقبال از حضور آیت الله رئیسی

گروه سیاسی- الیاس حضرتی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری دور دوازدهم تنها یک کاندیدا دارند، گفت: همه اصلاح طلبان بر کاندیداتوری حسن روحانی رئیس جمهور اجماع می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از اصلاح طلبان از جمله مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس و نماینده تبریز تصمیم دارند تا کاندیدای ریاست جمهوری شود، گفت: پزشکیان کاندیدا نمی شود و خودش هم چند بار در این زمینه اعلام نظر کرده و کاندیداتوری خود را تکذیب کرد.

این نماینده اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند نارضایتی از عملکرد دولت روحانی بالاست و مردم به تکرار دولت رای نمی دهند، گفت: مردم بعضا از دولت های وقت ناراضی هستند و برخی هم از دولت رضایت دارند. اینکه گفته می شود مردم ناراضی هستند یک نظر شخصی است کما اینکه رضایت از دولت هم یک نظر شخصی است.

حضرتی تصریح کرد: مجموعه رضایت و نارضایتی از دولت در پای صندوق های رای مشخص می شود. ضمن اینکه ما معتقدیم دولت روحانی رای لازم برای پیروزی در انتخابات را داراست.

وی در پاسخ به این سوالی در خصوص احتمال کاندیدا شدن محمود احمدی نزاد ، گفت: احمدی نژاد آزاد است و منع قانونی ندارد. اما چون رهبری توصیه کردند که کاندیدا نشود بهتر است کاندیدا نشود. من اگر بودم رعایت می کردم.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال کاندیدا توری آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر آقای رئیسی در رقابت انتخاباتی حضور پیدا کند، ما استقبال می کنیم.