اقدام متقابل ایران در مقابل آمریکا/ طرح تروریستی اعلام کردن ارتش آمریکا نوشته شده است

گروه سیاسی- علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به درخواست رییس مجلس نمایندگان آمریکا در اجلاس سالانه لابی صهیونیستی آیپک مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی دولت ترامپ و تحمیل تحریم های غیرهسته‌ای بیشتر علیه ایران، گفت: ما هم در راستای عمل مقابله به مثل اقدام کردیم و در مجلس شورای اسلامی طرحی در همین راستا تهیه شد تا مجلس شورای اسلامی مصوبه ای در این زمینه  داشته باشد.

وی افزود: این طرح مرحله تدوین اولیه خود را پشت سر گذاشت و در حال طی روند قانونی خود است و بزودی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر کارشناسان و نمایندگان در حال بررسی مفاد و ابعاد این طرح هستند تا با دقت نظر همه موضوعات لازم در آن دیده شود.

در ایام تعطیلات نوروزی امسال رییس مجلس نمایندگان آمریکا در اجلاس سالانه لابی صهیونیستی آیپک پیشنهاد داد تا سپاه پاسداران از سوی دولت ترامپ تروریست نامیده شود و تحریم های غیرهسته‌ای بیشتر علیه ایران وضع گردد.

بلا فاصله بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و گفت که در اولین جلسه مجلس در سال جاری، نمایندگان برای پاسخ به آمریکا طرحی تهیه و تدوین می کنند و در صورت عملی شدن طرح آمریکائیها، طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی احتمالا با قید دو فوریت تحویل مجلس خواهد شد تا جواب آمریکایی ها در اولین فرصت داده شود.