هرگز جناحی عمل نکرده‌ام/ نظام پولی و بانکی معضل جدی اقتصاد است

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی طی سخنانی در جمع نمایندگان مجلس با انتقاد از وضعیت کنونی کشور، بر اعمال اصلاحات در مدیریت اجرایی کشور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه، باید از نگاه حزبی و جناحی بیرون بیاییم و به سرمایه‌های کشور درست نگاه کنیم، افزود: وضعیت اقتصادی کشور به هیچ عنوان خوب نیست و معضلات جدی در نظام پولی و مالی کشور وجود دارد.
 رئیسی تصریح کرد: این که دولتی درباره فساد اداری، دولت قبل را متهم کند، برای مردم قابل پذیرش نیست و با«دزد دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری،  با تاکید بر اینکه "اگر دستگاه اجرایی کشور درست عمل کنند و بسترهای فساد را از بین ببرد؛ شاهد کاهش واقعی پرونده‌های فساد و کیفری خواهیم بود"، تاکید کرد: به عنوان یکی از دلسوزان و دغدغه‌مندان کشور فکر می‌کنم، وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست.

وی گفت: برای یکبار هم که شده کشور، مردم و اقتصاد را خارج از نگاه‌های بسته حزبی و جناحی و گروهی ببینیم. مردم از این وضع خسته هستند؛ بنده درطول مدیریتم هرگز جناحی عمل نکردم و الان نیز در ستاد انتخاباتی ما همه سلیقه‌‌های سیاسی در خط امام حضور دارند.