اهل جنگ نیستیم اما اگر کسی دست درازی کند دستش قطع می شود

گروه سیاسی- محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به حمله اخیر سپاه به مواضع داعش اظهار داشت: باید به نیروهای خوب سپاه پاسداران دست مریزاد گفت که پاسخی بسیار کوبنده به داعش دادند تا دیگر فکر ترقه بازی در ایران نیفتد.

وی افزود: اربابان داعش در مقابل قدرت امروز جمهوری اسلامی ذلیل هستند دیگر این حیوان های داعشی که جای خود دارند.

باهنر به کشورهایی که قصد تعدی و جنگ نیابتی با ایران را دارند هشدار داد که بدانند سیلی محکمی از جمهوری اسلامی در این صورت می خورند که این سیلی برای آنها بسیار سنگین خواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی با هدایت های داهیانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در طول این 4 دهه از عمر خود هیچگاه فکر حمله به کشوری دیگر نبوده اما آنچنان قدرت دفاعی خود را تقویت کرده که حتی خواب تجاوز به ایران را برای اربابان داعش آشفته می کند.

باهنر درباره پیام های حمله موشکی ایران به مواضع داشت اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند ایران هیچ تجاوزی را بدون پاسخ نمی گذارد و در دفاع از خود در هیچ جایی محدودیت ندارد و به مرکز توطئه علیه کشورمان این اختیار را داریم که حمله کنیم و با حمله اخیر این را اثبات کردیم.

وی افزود: ایران به دنبال صلح در جهان است و این موضوع هیچ منافاتی با تقویت قوای دفاعی ما ندارد و آنهایی که در سر خود می پرورانند که میتوانند علیه ایران حمله نظامی یا کاری انجام دهند بدانند سیلی سنگینی خواهند خورد.