عکس یادگاری شاهزاده سعودی با منافقین

 رژیم آل سعود که از  ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردمی ایران رویکرد خصمانه و کینه‌توزانه‌ای را در قبال آن در پیش گرفت،‌ از آن زمان تا کنون یک لحظه از خصومت‌ورزی و دشمنی با ملت و نظام اسلامی ایران چشم‌پوشی نکرده است.

حمایت از گروه‌های تروریستی و ضد انقلاب از همان زمان در دستورکار آل سعود قرار گرفت، این رژیم در جنگ هشت ساله تحمیلی رژیم صدام هم با تمام امکانات خود از دیکتاتور معدوم عراق حمایت می‌کرد.

طی سالیان  اخیر به ویژه پس از شکست تمام طرح‌های محور سازش به رهبری آمریکا و ناکامی آل سعود در تحقق  اهدافش در سوریه، عراق و یمن، حاکمان حجاز حمایت‌های خود از گروهک تروریستی منافقین را علنی کرده‌‌اند و در نشست‌ها و میتینگ‌های مختلف عاملان کشتار هزاران شهروند بی‌گناه ایرانی شرکت می‌کنند و با منافقان تروریست عکس یادگاری می‌کنند تا بر پیوند و  عمق همپیمانی رژیم وهابی تروریستی آل سعود با گروهک تروریستی منافقین مهر تایید بزنند.

رسانه‌های سعودی به پوشش گسترده نشست اخیر گروهک تروریستی منافقین در پاریس با حضور رئیس سابق سرویس جاسوسی و امنیتی آل سعود و پخش زنده آن پرداختند.

الوطن سعودی مدعی شد در نشست اخیر منافقین، ده‌ها هزار ایرانی و صدها شخصیت از رویکردهای سیاسی مختلف جهانی حضور داشتند.

در نشست اخیر منافقین در پاریس علاوه بر شاهزاده ترکی الفیصل، چند مقام سیاسی و دیپلماتیک آمریکا از جمله جان بولتون، رودی جولیانی و نیوت گینگریچ، برخی شخصیت‌های اروپایی، شماری از معارضان سوری خارج‌نشین، چند نماینده پارلمان مصر که اعتراضات گسترده‌ای در مصر به حضور آنها صورت گرفته است.