دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس / تهدید مداح انقلابی توسط یک اصلاح طلب

به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام اشرفی اصفهانی از فعالین سیاسی اصلاح طلب است که این روزها ریاست هیات رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری را بر عهده دارد، وی اخیرا در همایش فصلی خانه احزاب گفته" من جزو اولین کسانی بودم که در حزب جمهوری اسلامی عضو شدم و اهمیت حزب را از اینجا بدانیم که حزب جمهوری آنقدر مهم بود که حضرت امام از وجوهات شرعی هم برای حزب دستور دادند استفاده شود.

وی افزود: خانه احزاب در زمان دولت اصلاحات بسیار کارساز و مهم بود اما در دولت بعدش خانه احزاب از بین رفت.اکنون که خانه احزاب دوباره راه افتاده،  باید بسیار کارساز باشد.

اشرفی اصفهانی با بیان اینکه مردم حقا در این انتخابات نقش به سزایی داشتند و نباید روحانی مردم را فراموش کند، گفت: کابینه قوی و کارساز متناسب با نیاز مردم می‌خواهیم. اگر من جای روحانی بودم به خانه تک تک مردم می‌رفتم و به خاطر حضورشان تشکر می‌کردم.

اما نکته ای به جز صحبت از انتخابات نیز در متن سخنرانی اشرفی اصفهانی وجود داشت که به شعر خوانی میثم مطیعی در نماز عید فطر اشاره دارد، وی می گوید: "اگر به شخصی که در نماز عید فطر به رئیس‌جمهور توهین کرد، دسترسی داشتم حساب آن شخص را می‌رسیدم."

این سخنان اشرفی اصفهانی به عنوان یک فرد اصلاح طلب در حالی زده می شود که اصلاح طلبان در دوره دولت اصلاحات شعار " زنده باد مخالف من" را در فریاد می زدند و حتی پس از سالها حسن روحانی به عنوان نه یک اصلاح طلب که یک شخصیت از جریان اعتدالی زمانی که سکان هدایت قوه مجریه را در دست گرفت در نطقش در روز تنفیذ با گفته بود که " خدایا به تو پناه می‌برم از استبداد رای و عجله در تصمیم گیری و تقدم نفع شخصی و گروهی به منافع مردم. همچنین به تو پناه می‌برم از بستن دهان منتقدان و رقیبان. یاری‌ام کن بنده مخلصی برای تو و خادم لایقی برای تو باشم و فراموش نکنم آنچه بر پیشینیان رفته است."

حالا سوال اینجاست چگونه یک شعر انتقادی توسط مداحی که مدرک دکتری از دانشگاه امام صادق(ع) دارد اینچنین اصلاح طلبان و دولتی ها را به هم ریخته تا جایی که اشرفی اصفهانی وی را تهدید می کند که اگر به وی دسترسی داشته حساب او را می رسیده است.

ادعای زنده باد مخالف من اصلاح طلبان پس چه شد؟ اصلاح طلبان در طول این سالها بارها نشان داده اند که شعارهای زیبا می دهند اما وقتی به پای عمل می رسند هر کس خلاف آنها فکر کند و یا سخنی بر زبان بیاورد چطور با او برخورد می کنند.