آذری‌جهرمی اقشار درد کشیده را درک کرده است

محمد رضا رضایی نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در صحن علنی مجلس اظهارداشت: من با توجه به شناختی شخصی که از ایشان دارم به موافقت از وزات صحبت خواهم کرد همچنین خانواده ایشان، مذهبی،متدین و از قشر متوسط جامعه در جهرم هستند.

وی افزود :وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل گستره خدماتی که دارد یکی از مهم ترین وزاتخانه ها است، پس شخصی که به عنوان وزیر این وزارت خانه انتخاب خواهد شد باید تسلط کامل بر وظایف و عملکرد آن داشته باشد .آقای آذری جهرمی با توجه به ارتباطات و تجربیاتی که از مدیران این وزارت خانه کسب کرده است شخصی لایق برای این وزارت خانه می باشد.

رضایی درباره‌ی اهمیت صنعت ارتباطات خاطر نشان کرد:این صنعت به دلیل ارتباط تنگا تنگ با مسائل فرهنگی و اجتماعی با رشد روز افزون همراه است.

وی با توجه به اینکه آقای آذری جهرمی کسی است که زندگی اقشار درد کشیده را درک کرده است و همچنین در ایشان روحیه جهادی به چشم می خورد از عملکرد ایشان در معاونت وزارت ارتباطات کفت:ایجاد تحولات بزرگ در زیر ساخت های ارتباط کشور از جمله 10 برابر شدن شاخص های توسعه و ارتقای ظرفیت اینترنت کشور ، ایجاد و تحول در شبکه ملی ارتباطات از جمله اقدامات جهرمی در وزارت ارتبازات است.

رضایی اظهار داشت:جهرمی به عنوان نماینده وزارت ارتباطات در جلسات برنامه ششم توسعه شرکت مستمر داشته است. همچنین باید از اقدام جسورانه رئیس‌جمهور در معرفی ایشان تقدیر کرده تا دیگر مدیران کشور نیز از جوانان تحصیلکرده و شایسته در مدیریت کلان کشور  استفاده کنند.