توضیحات الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی درباره "ما همه گناهکاریم"
مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «ما همه گناهکاریم» به کارگردانی حسن ناظر که از هفته گذشته اکرانش در سینماهای تهران و در گروه زندگی آغاز شده، با حضور عوامل و بازیگران در سینما آزادی برگزار شد. 
 
در ابتدا مسعود فروتن که اجرای مراسم را بر عهده داشت، گفت: از اینکه در برگزاری برنامه تاخیر بوجود آمد، معذرت خواهی می کنم و در ادامه از عوامل و بازیگران فیلم خواست روی صحنه بیایند.
 
حسن ناظر کارگردان فیلم عنوان کرد: من در تولید این فیلم مدیون نیوشا ضیعمی، آقای مسافرچی هستم و از تمام عوامل نیز قدردانی می کنم.
 
پیمان عباسی اظهار داشت: این فیلم بر اساس زندگی واقعی شکل گرفته است و آن را به دختر کوچکم تقدیم می کنم.
 
در ادامه خواننده های فیلم روی صحنه آمدند و هدیه های خود را دریافت کردند.
 
الهام حمیدی هم در این مراسم عنوان کرد: فروتن مثل پدر مهربان من را در این راه راهنمایی کرد، به من فرصت داد و باعث شد این مسیر را ادامه بدهم.
 
نیوشا ضیغمی هم گفت: خوشحالم این فیلم اکران شد و جای خوشحالی دارد، داستانی که برای پیمان عباسی جلوی چشمان من اتفاق افتاد، به فیلم تبدیل شد و الان می گویم خدا را شکر که بیماران به روزهای امیدواری و سلامت برمی گردند. از همه عوامل تشکر می کنم که در ساخت این فیلم کنار ما بودند.این فیلم را به نوعی از آن خود می دانم؛ چون با لحظه لحظه آن زندگی کردم.
 
تهیه کننده فیلم اظهار داشت: خوشحالم که این فیلم اکران شد و در کنار شما این فیلم را میبینم.
 
در انتها بقیه عوامل و بازیگران روی صحنه آمدند و هدایای خود را دریافت کردند.
 
امیر آقایی، نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی، همایون ارشادی، مهران رجبی، مهدی سلوکی، مجید شهریاری، بهرام ابراهیمی، امیرحسین مدرس، فریبا طالبی، علی عمرانی همراه با هنرمند خردسال رایا رحیمی در «ما همه گناهکاریم» به ایفای نقش پرداخته اند.