محمدرضا گلزار در حضور ساره بیات و حسین یاری خواند+ تصاویر
 محمدرضا گلزار در روند فعالیت‌های جدی خود در عرصه موسیقی ، پس از اینکه کنسرتی را در بندرعباس برگزار کرد، با نخستین اجرای خود درشهر تهران روی صحنه رفت.
 
کنسرت گلزار در شهر تهران با نیم ساعت تأخیرآغاز شد و در ابتدای برنامه ثانیه شماری ۶۰ ثانیه ای برای حضور این خواننده روی صحنه پخش شد.
 
کنسرت محمدرضا گلزار
 
در ابتدای این برنامه تصاویری از برخی فیلم‌هایی که محمدرضا گلزار تاکنون در آن ها به ایفای نقش پرداخته، پخش شد.
 
در میان این آثار تصاویر فیلم‌های “آتش بس”، ” توفیق اجباری” ، “کما” ، ” بوتیک”  و سریال‌های ” ساخت ایران” و ” عاشقانه” دیده می شد.
 
گلزار پس از حضور روی صحنه خطاب به هوادارانش که برای حضور او روی صحنه لحظه شماری می کردند، گفت: امیدوارم امشب ، شبی پرخاطره را برایتان رقم بزنم.
 
اعضای گروه محمدرضا گلزار ۱۲ نفر بودند که از این میان ۱۰ نوازنده آقا و ۲ نفر خانم روی صحنه  حضور داشتند.
 
با توجه به اینکه در کارنامه محمدرضا گلزار درعرصه موسیقی یک اثر با عنوان “روز برفی” وجود دارد که در این اثر، این بازیگر با زنده یاد مرتضی پاشایی همخوانی کرده است، گلزار در لحظه های آغازین نخستین کنسرت خود درشهر تهران از این خواننده جوان یادی کرد و از حاضران خواست تا برای آرامش روح این هنرمند ، فاتحه ای بخوانند.
 
در بخشی از این برنامه، گلزار با معرفی بازیگران سریال درحال پخش “عاشقانه” از آن ها به عنوان طرفداران تیم بارسلونا یاد کرد و از آن دسته مخاطبان  حاضر در سالن که طرفدار این تیم هستند، درخواست کرد تا به افتخار این تیم هورا بکشند.
 
کنسرت محمدرضا گلزار
 
ساره بیات ، حسین یاری، پانته آ بهرام، هومن سیدی و یکتا ناصر به عنوان بازیگران و منوچهر هادی به عنوان کارگردان سریال “عاشقانه” میهمان کنسرت زمستانی محمدرضا گلزار بودند.
 
همچنین زانیار خسروی خواننده موسیقی پاپ نیز دیگر میهمان کنسرت شهر تهران گلزار بود.
 
زانیار خسروی و محمدرضا گلزار در سریال بدون سرانجام ” عشق تعطیل نیست” با یکدیگر همبازی بودند.
 
بازیگر فیلم “سلام بمبئی” همچنین در بخش دیگری از این برنامه گفت: به دلیل اینکه نخستین مرتبه است که در تهران روی صحنه می روم، کمی استرس دارم.
 
نخستین کنسرت محمدرضا گلزار در شهر تهران در دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به همت مؤسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین برگزار شد.
 
گلزار همچنین نخستین کنسرت شهر تهران خود را با اجرای قطعه” جات خالیه” به پایان برد.