برنامه‌های نوروزی شـبـکـه نسـیـم

شبکه نسیم با طراحی و تولید برنامه های با نشاط ، جذاب و سرگرم کننده به استقبال نوروز و آغاز سال ۹۶ می‌رود.

«خندوانه»، «دورهمی» ، «آب و آتش»، «گپ کوک» ، «کودک شو» ، «ویتامین خ» و ... ویژه برنامه های این ایام است که متناسب با آغاز سال نو روی آنتن می‌رود.

*جنگ شبانه «خندوانه» ( ویژه نوروز) با اجرای رامبد جوان و با هدف ایجاد نشاط و ارائه شکل صحیح و عمومى از آن ، از یکشنبه تا پنجشنبه ، ساعت 23 با طراحی و تولید بخش‌های جدید و جذاب و متناسب با عید و آداب و سنن نوروزی پخش خواهد شد.

*برنامه «دورهمی» نیز با انجام یکسری تغییرات و با تاکید بر دیدارها و آداب و رسوم نوروز و با نگاه کلی به خانواده ایرانی در نوروز و دورهمی‌های نوروزی، روزهای پنجشنبه از ساعت 21 و جمعه‌ها و شنبه‌ها ، از ساعت 23 از آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود .اجرای این برنامه مانند سری‌های پیشین آن بر عهده مهران مدیری است.

*برنامه تولیدی دیگر شبکه نسیم در ایام نوروز ، «گپ کوک» است که مجله‌ای تلویزیونی در حوزه موسیقی با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در عرصه موسیقی کشور شامل گپ و گفت وگو با خوانندگان مورد علاقه مردم و اجرا در همه گونه‌های موسیقیایی شامل پاپ ، سنتی و محلی و با مجری گری باربد بابایی ، در ایام عید نوروز پخش هر شب خواهد داشت.

*همچنین فصل دوم مسابقه مهیج و میدانی «آب و آتش» با طراحی و اجرای بازی‌های جذاب و جدید با سه برنامه در طول هفته از دیگر برنامه‌های این شبکه خواهد بود.

*برنامه جدید شبکه نسیم به نام «مسابقه کودک شو» که یک دور همی خانوادگی با حضور کودکان و والدین آنان است و شامل بخش های غیر رقابتی، طنز و سرگرمی نیز می‌شود در ایام عید نوروز رونمایی شده و سه شب در طول هفته پخش می‌شود. اجرای این برنامه را پژمان بازغی ، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون، بر عهده دارد.

*برنامه «ویتامین خ» که برنامه‌ای ترکیبی است با بخش‌های جذاب نوروزی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

*سریال تامینی «دی دی - سری جدید» محصول کشور آلمان با دوبله جذاب و جدید با زمان 25 دقیقه ای ، از جمله سریال‌های شبکه نسیم در عید نوروز خواهد بود.

* «سیگنال موجود است» از دیگر برنامه های شبکه نسیم است که در ایام نوروز هر شب ساعت 22 پخش می‌شود.