تحکیم روابط خانوادگی هدف اصلی «کام شیرین» است
مرتضی یعقوبی تهیه‌کننده، درباره هدف از ساخت برنامه «کام شیرین» گفت: برنامه «کام شیرین» با محوریت اجتماعی و با هدف روایت موضوعات سبک زندگی، آداب و سنت‌های غلط زندگی، ازدواج سنتی و مدرن، اهمیت آشنایی دختر و پسر قبل از ازدواج و بحث فرزندآوری ساخته شد. ما سعی کردیم این برنامه را به گونه‌‌ای خاص طراحی کنیم تا مخاطب موثرترین راه حل را برای مشکلات خانوادگی خود پیدا کند.

یعقوبی تصریح کرد: حدود 12 سال است که همراه محمد سلیم کیا تهیه‌کننده تلویزیون هستم. آثار متعددی را تولید کردیم و این تجربه چندساله، موجب شده تا به مرور با ذائقه مخاطب آشنایی پیدا کنیم و دست به ساخت چنین برنامه‌هایی بزنیم.

این تهیه کننده با اشاره به چگونگی روند تولید برنامه «کام شیرین»، اظهار داشت: با ساخت و پخش فصل اول برنامه «کام شیرین» با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شدیم و برداشت نکات و سوژه‌های جدید از طریق پیامک‌های مخاطبان موجب شد، فصل دوم را بسازیم.

وی ادامه داد: ادامه برنامه «کام شیرین» در فصل دوم بود که بیشتر روابط زن و شوهر، والدگری و تحکیم خانواده را روایت می‌کرد.

یعقوبی درباره چگونگی طراحی برنامه «کام شیرین»، گفت: در هر دو فصل‌ «کام شیرین» ابتدا یک آیتم نمایشی مرتبط با موضوع مورد بحث پخش می‌شد. لوکیشن برنامه طوری طراحی شده بود که جمعی از مردم از تمامی اقشار، در آن حاضر می‌شدند و از مشکلات خود می گفتند.

تهیه کننده «کام شیرین» درباره تازه‌ترین فعالیت کار گروه تخصصی، محتوایی و اتاق فکر این برنامه اظهار داشت: تحقیق و نگارش فصل سوم برنامه «کام شیرین» به پایان رسید و اکنون در مرحله پیش تولید هستیم.