آهنگ جدید سریال شهرزاد با عنوان " تنها امید زندگی" +دانلود

سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی که همراه با محسن چاوشی همکاری‌های متعددی با سریال «شهرزاد» داشته، همزمان با پخش قسمت نهم این مجموعه قطعه‌ای را به‌ صورت مستقل خوانده که در بخشی از این قسمت پخش شد.

علیرضا شجاع پور شاعر و پدرام کشتکار آهنگساز و تنظیم کننده قطعه «تنها امید زندگی» هستند که از امروز در فضای مجازی منتشر شده است.

سینا سرلک درباره این قطعه گفت: این کار سال گذشته به سفارش تهیه‌کننده و کارگردان سریال تولید شد. من نیز در همین راستا با پدرام کشتکار برای ساخت اثر صحبت کردم و در نهایت کار روی شعری از علیرضا شجاع پور آهنگسازی و تنظیم شد و بنده با تمام وجود و عشق این اثر را خواندم.

وی افزود: حال و هوای اثر برای بسیاری از مردم دنیا در طول زندگی‌شان پیش‌آمده، به همین دلیل تصور می کنم به‌ راحتی با آن همذات پنداری خواهند کرد. با این ‌وجود امیدوارم هموطنان عزیزم نیز با این کار و دیگر کارها از جمله «برخیز»، «چه کنم»، «کوچه‌های عاشقی»، «زیر سقف دودی» ارتباط خوبی برقرار کرده و این قطعات برایشان تبدیل به آثاری نوستالژیک شود.

خواننده سریال «شهرزاد» بیان کرد: این کار پس از گذشت یک سال با نظر آقای فتحی در قسمت نهم فصل دوم و در یکی از سکانس‌های بسیار حساس و احساسی پخش شد که نشان از استادی تمام‌ عیار وی دارد. از نظر من بی‌دلیل نیست که او جزو موفق‌ترین و ارزشمندترین کارگردانان عصر ماست.

حجم فایل صوتی:4.51M مدت زمان فایل صوتی :00:04:01