استایل و مد بانوان

مد گردی با الناز شاکردوست : کلکسیون دار سینمای ایران

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ، دیگر هنرپیشه فعال سینما و تئاتر کشورمان است که با میمیک چهره جذاب و استایل های شیک در مراسم و برنامه های گوناگون فرهنگی و هنری در داخل و خارج از کشور مشاهده می کنیم. الناز شاکردوست ، همچون نیکی کریمی، عاشق کتاب های رمان و روانشناسی است و همچون رضا کیانیان، به گالری های سطح شهر سر می زند و بعضا، تابلوهای گران قیمت نقاشی را خریداری می کند.

الناز شاکردوست مثل پرستو صالحی، عاشق اروپا گردی است. ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را در شمال سوئد ، نزدیک قطب سپری کرد و تصاویر ژانویه گردی ایشان در هتل های یخی لاکچری شمال اروپا بازتاب های رسانه ای گسترده ای پیدا کرد و مخاطبان ۵ میلیون نفری خود را با بخشی از ظرفیت های گردشگری کمتر شناخته شده جهان آشنا کرد.

حتما بخوانید : مدگردی با بهاره رهنما

او هر از گاهی به خصوص در ایام تعطیلات کریسمی و نوروز و تابستان، به نقاط مختلف اروپا می رود و فوتوشوت ها و کلکسیون سلفی های خود را با موزه ها و گالری ها و نمادهای تاریخی و گردشگری قاره سبز مثل کلیسای گوتیک شهر میلان ایتالیا می گیرد. به هر حال، الناز شاکردوست ، هنرمند گردشگری و عاشق گالری گردی است و این خصیصه در بسیاری از هنرمندان داخلی مشاهده نمی شود.

استایل مد و لباس الناز شاکردوست در نگارخانه های پایتخت

(استایل مد و لباس الناز شاکردوست در یکی از گالری گردی های عصرانه در نگارخانه های پایتخت که وی را به خرید تابلو نقاشی گران قیمت ۳۰ هزار دلاری متقاعد کرد)

اثر استاد فرشچیان به قیمت ۳۶۰ هزار دلار

(در همان گالری هنری که الناز شاکردوست به خرید اثری ۳۰ هزار دلاری پرداخت، این اثر استاد فرشچیان به قیمت ۳۶۰ هزار دلار به فروش رفت)

الناز شاکردوست به گالری گردی، حلقه گمشده گردشگری شهری لاکچری گردهای پایتخت توجه دارد و یک بار در پستی اینستاگرامی، دلایل آن را ارائه کرد که با صد ها هزار لایک هواردانش روبرو شد.

پست اینستاگرامی الناز شاکردوست

(امشب به حراجی تهران رفتم و اثری از ناصر اویسی را مشاهده می کنید. به عنوان عضو کوچکی از خانواده هنر از ارج نهادن به آثار هنری و برگزاری حراج تهران بسیار خرسندم و حمایت از هنر و سرمایه ملی را خیر می دانم و وظیفه استقبال از این آثار، نشان فرهنگ والای ایرانی و ارزش قایل شدن برای هنرمند ایرانی است. باشد که در زمان حیات هنرمندان معاصر نیز قدردان حضور وجودشان باشیم. زندگی چیزی نیست که لب طاقچه، عادت از یاد من و تو برود)

با آنکه سابقه حضور در فیلم ها و تئاترها و مجموعه های تلویزیونی (در شبکه خانگی) را در کارنامه ۱۳ ساله خود دارد، اما جز یک نامزدی سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۸۶، نتوانست افتخار دیگری در داخل کشور بدست آورد. مهم ترین جایزه غیر رسمی ایشان را میتوان تندیس حافظ سال ۱۳۹۶ دانست.

تندیس حافظ الناز شاکردوست

(تندیس حافظ الناز شاکردوست با امضای مرحوم علی معلم و همسرش آذر معماریان در مرداد ماه ۱۳۹۶ )

البته الناز شاکردوست در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم تابو، برنده لوح تقدیر جایزه جشنواره فیلم سان فرانسیسکو در ایالات متحده آمریکا شد. به هر حال برای آشنایی با استایل مد و لباس و سلیقه و علایق ایشان در سبک زندگی سنتی و دیجیتالی، گزارش امروز مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را به گشتی تصویری در زندگی الناز شاکردوست می برد.

با مد گردی امروز ما با الناز سینمای ایران همراه باشید.

داستان الناز شاکردوست : از تهران تا استکهلم

هنرپیشه خوش استایل و خوش چهره سینمای ایران که تا کنون او را در برنامه های تلویزیونی و گپ و گفت های رایج رسانه ملی در برنامه های تاک شو مثل دورهمی ندیده ایم، به کتاب و گردشگری داخلی و خارجی و هنر مدرن بسیار علاقه دارد. او همچون ادل و بیانسه، هیچ صفحه ای را در اینستاگرام فالو نمی کند و کمتر پیش می آید که از پست های اینستاگرام خوشش بیاید و آن ها را لایک کند. موضوعی که برای بهنوش بختیاری و مهناز افشار، صاحبان پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام فارسی صدق نمی کند.

الناز شاکردوست ، اگر چه قد به نسبت کوتاهی دارد، اما پیشانی بلند و میمیگ چهره جذاب و آرایش های ملایمی که با لباس های رنگارنگ و لاکچری اش ست می شود، تصویر یک دختر فعال و بازیگوش را تداعی می کند که به همین خاطر مخاطبان بسیاری در داخل و خارج از کشور برایش به ارمغان آورده است.

از تیپ های متفاوت الناز شاکردوست با موهای باز و شال قرمز رنگ

(از تیپ های متفاوت الناز شاکردوست با موهای باز و شال قرمز رنگ و مانتو سفید در کنار یکی از دوستان هنرمند)

الناز شاکردوست  بر خلاف تصور بعضی ها که او را فاقد توانایی  و تحصیلات هنری اکادمیک می دانند، یکی از تحصیل کرده ترین هنرپیشه های سینما و تئاتر کشورمان محسوب می شود. این متولد تیر ماه ۱۳۶۳ در تهران، از رشته کارشناسی نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز دانش اموخته شد و برای تحصیل در رشته هنر، به دانشگاه لندن رفت و در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل داد.

مدرک تحصیلی الناز شاکردوست

( پایان نامه کارشناسی الناز شاکردوست در رشته طراحی صحنه در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز . سال ۱۳۸۹ )

آشنایی او به زبان انگلیسی سبب شده تا وی علاقمند به اشعار و ادبیات غرب باشد و بعضا کتاب های انگلیسی را در صفحه خود به دوستانش معرفی کند. مقوله ای که در کتاب گردی های نیکی کریمی در کتابفروشی های لندن و وین و پاریس نیز به چشم می خورد.

تصاویری از الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ، فعالیت خود را در حوزه هنری، از تئاتر شروع کرد. همچون نیکی کریمی از ۱۹ سالگی وارد اجرا شد و با بازی در فیلم گل یخ (ساخته کیومرث پور احمد در سال ۱۳۸۳) نخستین تجربه سینمایی اش را ثبت کرد که با استقبال فعالان سنما روبرو شد. ما همیشه الناز شاکردوست را در نقش های متفاوت شاهد هستیم که با استایل و مد لباس گوناگونی همراه می شود. همین حس شیطنت های دخترانه الناز شاکردوست را میتوان در روایت هایی که او هر از گاهی از زندگی اش در صفحه اختصاصی پر بیننده خود در اینستاگرام به اشتراک می گذار مشاهده نمود.

گشتی در استایل های پاییزه و زمستانی الناز شاکردوست

(گشتی در استایل های پاییزه و زمستانی الناز شاکردوست )

الناز شاکردوست چون در رشته طراحی صحنه و لباس تحصیل کرده است، به طور طبیعی، علاقمند به فعالیت در این حوزه بوده و به همین خاطر، گردشگری های هفتگی خود را به گالری گردی و مزون گردی و تماشاخانه گردی در پایتخت و سایر کشورهای جهان اختصاص می دهد.

نکته هایی از مد و لباس الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ، سال های در رشته طراحی صحنه و لباس تحصیل کرده است و به همین خاطر، رنگ و تناژ رنگ و انرژی استایل های مختلف را به خوبی می داند و درک می کند. همواره ایشان را با فیگورهای متفاوتی در لباس هایی با برندهای مختلف داخلی و خارجی مشاهده میکنیم که هرمس چند هزار دلاری نارنجی، تنها نمونه ای از آن محسوب میشود.

تصویری که الناز شاکردوست را در کنار دوست همیشگی اش

(تصویری که الناز شاکردوست را در کنار دوست همیشگی اش در تصاویر اینستاگرامی، با استایل پاییزی مشغول دویدن در یکی از خیابان های شمال پایتخت نشان می دهد و کیف لاکچری برند هرمس اش بازتاب های رسانه ای پیدا کرد)

سلفی الناز شاکردوست در خودرو خود با کیف لاکچری هرمس نارنجی رنگش

(سلفی الناز شاکردوست در خودرو خود با کیف لاکچری هرمس نارنجی رنگش)

تنوع در رنگ بندی لباس ها به خصوص مانتوهای کتی که بعضا طرحی از نقوش ایرانی نیز بر روی آن گلدوزی شده است در استایل پوشش این بازیگر جوان سینمای ایران مشاهده می شود. در واقع رنگ و استفاده از رنگ های مکمل و خنثی در شیک پوشی الناز شاکردوست ، نخستین موضوعی است که در تحلیل فشن ایشان میتوان به آن توجه کرد.

 اکسسوری های نقره ای الناز شاکردوست

(شکوه زرشکی با اکسسوری های نقره ای الناز شاکردوست )

الناز شاکردوست هم به لباس های اسپرت (حتی شلوارهای جین پاره و ریش ریش شده) علاقه دارد هم به قول مدگردها، مجلسی پوش خوش پوش است. او در سال های اخیر، خود را طرفدار کت های ساده چرمی با دامن های مختلف نشان می دهد که ترکیب جذابی را برای یک بانوی جوان هنرمند ایرانی به ارمغان می آورد.

کلکسیونی از مانتوهای لاکچری خوش استایل الناز شاکردوست و آرایش های ملایم

(کلکسیونی از مانتوهای لاکچری خوش استایل الناز شاکردوست و آرایش های ملایم که کنتراست خوبی با رنگ سبز چشمان ایشان دارد)

این استایل با آرایش های ملایم و سبک الناز شاکردوست ، ترکیب خوبی را برای یک هنرمند شیک پوش مدگرا تداعی میکند که طرفداران بسیاری دارد. او را در سالهای اخیر با موهای تیره و ابروهایی که پر پشت است مشاهده میکنیم و پوشش مد و لباس تیره رنگ نیز بخشی از تم های رنگی مورد علاقه وی در دهه نود شمسی به شمار می آید.

الناز شاکردوست در استایل شال و مانتو تیره

( الناز شاکردوست در استایل شال و مانتو تیره)

فوتوشوتی از الناز شاکردوست که ایشان را با فرم خاصی از شال مشکی رنگ و لباس تیره و موهای بافته شده

(فوتوشوتی از الناز شاکردوست که ایشان را با فرم خاصی از شال مشکی رنگ و لباس تیره و موهای بافته شده مشاهده میکنیم)

(استایل مد و لباس الناز شاکردوست در کنفرانس خبری جشنواره فیلم فجر

(استایل مد و لباس الناز شاکردوست با گردن بندی یقه ای فانتزی که او را در کنفرانس خبری جشنواره فیلم فجر میبینیم)

یکی از جذاب ترین موضوعات در استایل شناسی الناز شاکردوست ، توجه ایشان با مانتوهای اوت کوتور رنگارنگ استایل کتی با رنگ های دو گانه است که بعضا ترکیبی از مشکی و زرد تا سفید و سبز را شامل می شود. معمولا در مانتوهای ایشان، بخشی از کار گلدوزی شده که نشان دهنده خوش سلیقگی ایشان در استفاده از طرح و رنگ لاکچری و خرید از گران ترین مزون های شمال شهر دارد. متمایز شدن رنگ ها در قسمت کمر که معمولا در استایل فشن الناز شاکردوست می بینیم، عاملی برای کشیده تر نشان دادن این بازیگر به نسبت قد کوتاه است.

فوتوشوت الناز شاکردوست

(به شکوه رنگ زرد در کنار رنگ مشکی در این فوتوشوت الناز شاکردوست توجه کنید. چگونه یک مانتو کتی میتواند با رنگ زرد با یک اکسسوری طلایی ساده، استایلی شیک را خلق کند)

به هر حال، الناز شاکردوست علاوه بر آنکه به انرژی های مثبت رنگ های شاد اعتقاد زیادی دارد، بارها با تیپ هایی که وی را در لباس های زمستانی و بهاره و حتی پاییزه تیره رنگ که تلفیقی از طوسی و خاکستری و زرشکی را خلق می کند، دیده می شود که در تصاویر بالا و پایین شاهد هستید. به هر حال، هم رنگ، انرژی و مفهوم خاص خود را در طراحی استایل دارد و استفاده ترکیبی از اکسسوری های رنگارنگ در طراحی استایل، جذابیتی را به فوتوشوت های ایشان بخشیده است.

استایل الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم خفه گی

(استایل الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم خفه گی)

از دیگر نکته هایی که باید درباره مدگردی با الناز شاکردوست به آن اشاره کنیم، علاقه وی به رنگ صورتی ملایم و لیمویی است که رنگ بندی خوبی را برای ست شدن با بلوز و شلوار جین دارد. او حتی در برخی از اکران های خصوصی فیلم هایش، با این استایل ظاهر شده که گاها با گوشواره های بدل یا جواهرات خوش تراش نیز ست می شود.

الناز شاکردوست در چالش سلفی بدون آرایش

( الناز شاکردوست در چالش سلفی بدون آرایش که ترندی در اینستاگرام در سال های اخیر بود و روی هشتگ NOMAKEUPSELFIE میتوان تصاویر سلفی سلبریتی های و دیگر کاربران این شبکه را مشاهده کرد)

توجه الناز شاکردوست مثل بهنوش بختیاری  به شال های طرح دار که حاوی نقوش اسلیمی و طرح های ایرانی می باشد، همواره با استقبال هوادارانش در اینستاگرام مواجه شده است. البته در کنار مانتوهای لاکچری پر نقش و نگار، مانتوهای ساده الناز شاکردوست نیز جذاب بوده و بعضا ایشان را با مانتو ساده و بلند تیره رنگ که با یک کیف دستی کوچک چرمی ست می شود تماشا کرده ایم که استایل خوبی برای خانم های شیک پوش جوان ایرانی به شمار می رود.

جین پوشی، بخشی از علایق الناز شاکردوست است که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

الناز شاکردوست استایل لی و جین

لندن گردی های الناز شاکردوست با گوشواره طرح ایرانی طلایی

(لندن گردی های الناز شاکردوست با گوشواره طرح ایرانی طلایی)

استایل لاکچری الناز شاکر دوست در مراسم رونمایی از فیلم مبارک

(موهای مشکی و ابروهای پر پشت و پالتویی با خز زرشکی که استایل لاکچری الناز شاکردوست را در مراسم رونمایی از فیلم مبارک، نخستین رئال انیمیشن سینمای ایران که با ایفای نقش وی همراه شده است را مشاهده میکنید)

استایل الناز شاکر دوست که با موهای بلند رها مشکی و مانتو طوسی یقه باز

(استایل الناز شاکردوست که با موهای بلند رها مشکی و مانتو طوسی یقه باز با طرح مرواریدهای سفید در سی و سومین جشنواره خیریه رعد میبینیم)

کلکسیونی از استایل های مد و لباس رنگارنگ الناز شاکردوست

(کلکسیونی از استایل های مد و لباس رنگارنگ الناز شاکردوست را در ۳ قاب مشاهده میکنیم)

الناز شاکردوست و سلفی با گربه محبوبش و در سمت چپ یکی از استایل هایش در فیلم های اخیر

( الناز شاکردوست و سلفی با گربه محبوبش و در سمت چپ یکی از استایل هایش در فیلم های اخیر را نشان می دهد)

پالتو خز زرشکی لاکچری الناز شاکردوست

(پالتو خز زرشکی لاکچری الناز شاکردوست که با ساعت بند چرمی ایشان به طرز جذابی ست شده است. ایشان این استایل را در مراسم اکران خصوصی فیلم مبارک رونمایی کرد)

حضور سینمایی الناز شاکردوست

استایل الناز شاکردوست در فیلم رسوایی مسعود ده نمکی

(استایل الناز شاکردوست در فیلم رسوایی مسعود ده نمکی)

الناز شاکردوست همانطور که در ابتدای گفتار اشاره شد، از سال ۱۳۸۳ وارد سینمای ایران شد و تا سال ۱۳۹۶، در قریب به ۴۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرد. فیلمشناسی الناز شاکردوست در ۱۳ سال اخیر به شرح زیر است که شما را با فیلم های ایشان در ژانر های طنز و کمدی و اجتماعی آشنا می کند.

  • ۱۳۸۳: گل یخ / عروس فراری/مجردها/ اینجا اخر دنیا
  • ۱۳۸۴: قتل آنلاین / چه کسی امیر را کشت؟ چند میگیری گریه کنی
  • ۱۳۸۵: قاعده بازی / خدا نزدیک است / اتوبوس شب/بی وفا
  • ۱۳۸۶: لیلی مجنون/ در میان ابرها/ باد در علف زار ها می پیچد
  • ۱۳۸۷: از ما بهتران / کیش و مات / کارناوال مرگ / دو خواهر / دلخون / حرکت اول / پوسته
  • ۱۳۸۸: فاصله/ چراغ قرمز / ناسپاس/شرط اول / سلام بر عشق / نقطه بی بازگشت
  • ۱۳۸۹: اینجا تاریک نیست
  • ۱۳۹۰: تو و من
  • ۱۳۹۱: رسوایی
  • ۱۳۹۲: آتش بازی
  • ۱۳۹۳: اسب سفید پادشاده
  • ۱۳۹۵: خفگی / سراسر شب

او در سینمای خانگی با مجموعه سریال قلب یخی اثر محمد حسین لطیفی در سال ۱۳۸۹ و مجموعه رالی ایران اثر آرش معیریان در سال ۱۳۹۲ که نخستین فیلم مسابقه ایرانی بود ایفای نقش کرد.

خیابان گردی های الناز شاکردوست

(خیابان گردی های الناز شاکردوست )

فوتوشت جذابی از الناز شاکردوست در کنار برادرش

(فوتوشت جذابی از الناز شاکردوست در کنار برادرش)

فوتوشوت جذاب الناز شاکردوست با کلکسیون اکسسوری های نقره ای

(از فوتوشوت های جذاب الناز شاکردوست با کلکسیون اکسسوری های نقره ای)

اینستاگردی با الناز شاکردوست

اگر چه الناز شاکردوست بر خلاف کیارا فراگنی، فشن بلاگر ایتالیایی، ۱۷ هزار پست در اینستاگرامش منتشر نکرده و صبح تا شام به ارائه سلفی و تصاویری از سبک زندگی دیجیتالی خود مشغول نیست، اما ظرف ۳ سال از زمانی که نخستین عکسش را در اینستاگرام منتشر کرد میگذرد و او تا بهمن ۹۶، با انتشار قریب به ۷۳۰ تصویر، بیش از ۵.۸ میلیون فالور دارد و هیچ صفحه ای را فالو نکرده است.

او معمولا به مه اتفاقاتی که در طول سال در حوزه فرهنگ و هنر و ادب و سینما و سیاست و ورزش و حتی حوادث چند سال اخیر از زلزله تا حادثه کشتی سانچی مرتبط است، واکنش اینستاگرامی نشان می دهد. در ادامه مروری داریم بر شماری از پست های الناز شاکردوست در سال ۹۶.

الناز شاکردوست در پست اینستاگرامی

( الناز شاکردوست در پست اینستاگرامی به مناسبت عرض تسلیت به تراژدی حادثه نفتکش ایرانی در دریای چین پستی جالب نوشت و گفت: هر رنجی کشیدیم از نفت بود. از داشتن و نداشتنش. قیمتش. توی صف ایستادنش. جنگیدنش. بحرانش. دکلش. سر سفره آوردنش و حالا عاشقانه حمل کردنش. دلم از دریایی گرفت که زورش به آتش نرسید)

استایل های مد و لباس الناز شاکر دوست در مراسم افتتاحیه رستوران برادرش

(تصاویری که در بالا مشاهده می کنید مربوط به استایل های مد و لباس الناز شاکردوست در مراسم افتتاحیه رستوران برادرش در قیطریه تهران است. عکس کاری از عطیه جهان بانی است. )

تیپ جذاب و لاکچری الناز شاکردوست

(در تصویر بالا، تیپ جذاب و لاکچری الناز شاکردوست را مشاهده میکنید که کتی خوش رنگ را با بوت چرمی ست کرده است و در افتتاحیه رستورانی در اندرزگو تهران در هفته سوم دی ماه ۹۶ شرکت کرد. این رستوران، در بلوار اندرزگو بی کوه نور و قیطریه تهران قرار دارد. وی رستوران جدیدش را بر روی این هشتگ اطلاع رسانی کرد)

تصویری از الناز شاکردوست در رستوران علی

(تصویری از الناز شاکردوست در رستوران علی ، برادرش که اخیرا در دی ماه در خیابان اشکستانپور شمالی قیطریه افتتاح شد)

ژانویه گردی های الناز شاکردوست در سوئد

(تصویری از ژانویه گردی های الناز شاکردوست در سوئد. ایشان در فرودگاه استکهلم عازم نقاط شمالی این کشور است. در تصویر، هواپیمای SAS اسکاندیناوی را مشاهده میکنید)

سوئد گردی های الناز شاکردوست در مناطق شمالی این کشور

(تصاویری از سوئد گردی های الناز شاکردوست در مناطق شمالی این کشور . وی را در یکی از هتل های یخی شمال سوئد می بینیم. او برای دیده شده بیشتر از این هشتگ استفاده کرد)

 استایل های زمستانی الناز شاکر دوست در کنار فرزاد موتمن

(تصویری از استایل های زمستانی الناز شاکردوست در کنار فرزاد موتمن، کارگردان سینمای ایران. او زیر این پست نوشت: گوش شنوا که داشته باشی همه صدا ها و هیاهوی دنیا تنها بانه است. چرا که هنوز هم مردان بزرگی هستند که حرف حساب می زنند و تو سال ها و روزها و تجربه را در اندک زمان خوردن سیبی می آموزی و من به سیبی خوشنودم)

الناز شاکردوست فتوشوت

(در تصاویر بالا الناز شاکردوست نوشت: باید که جمله جان شوی، تا لایق جانان شوی)

سلفی آینه ای الناز شاکردوست

(در زیر این سلفی آینه ای نوشت:‌ يْدى مَكْبِث و بچه هاى خوش انرژىِ گريم
در ساعت ٦صبح #سراسر_شب_فيلمى_از_فرزادمؤتمن
ممنون از @meysam.qaragozlo بابت خلاقيتش در گريم)

الناز شاکردوست در کنار خواهش الیکا

( الناز شاکردوست در کنار خواهش الیکا در جمعه گردی های عصرانه و یک سلفی خندان)

استایل الناز شاکردوست در فیلم خفه گی

(استایل الناز شاکردوست در فیلم خفه گی و مراسم رونمایی از آن در سینما آزادی تهران)

عکسی از فیلم سراسر شب

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، عکسی از فیلم سراسر شب، جدید ترین اثر الناز شاکردوست است که به کارگردانی فرزاد موتمن ساخته شده است)

الناز شاکردوست فیلم سراسر شب

(تصاویر بالا، از فیلم سراسر شب جدید ترین هنرنمایی الناز شاکردوست است که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و زیرش نوشت: وقتی نمیتوانیم تخیل کنیم، به واقعیت پناه می بریم)

عکس هایی از اینستاگرام النازشاکردوست

(در تصویر سمت چپ، شال آذر ماهی الناز شاکردوست را مشاهده میکنید و در تصویر سمت راست، از کلکسیون سلفی های آینه ای ایشان، سلفی فانتزی که زیرش نوشت: نظرتان چیست دوستان؟)

 عکس هایی از اینستاگرام النازشاکردوست در قایق

(گذر از اقیانوس و ترس های جا مانده از من بر ساحل)

شال و روسری الناز شاکردوست

(از کلکسیون سلفی های الناز شاکردوست در مد و لباس سنتی و مدرن)

ایتالیا گردی های الناز شاکردوست

(او زیر این تصاویر که از ایتالیا گردی هایش گرفته می گوید:  یادم میاد سالها پیش، ،اونقدر تعداد آرزوهام زياد بود كه دلم مى خواست تمام سبزه هاى دنيا رو گره بزنم ، امـروز مدت ها زمان برد براى پيداكردن فقط يك آرزو، نه اينكه آرزوهايم برآورده شده باشد نـه، ولى ديگر دلـم بى آرزو شده و اين انسانِ بى آرزو مرا ميترساند)

گریم الناز شاکردوست

کیک الناز شاکردوست

(کیک الناز شاکردوست به مناسبت میلیونی شدن شمار فالورهایش در اینستاگرام)

اکسسوری الناز شاکردوست

(تصویری از استایل بهاری الناز شاکردوست با نگین جواهر نشان که زیرش نوشت: هیچ چیز اسیرتان نمی کند جز افکارتان)

همراهان گرامی

اگر علاقمند به دنیای مد و لباس و طراحی پارچه و لباس هستید میتوانید از فرصت های تحصیلی در داخل و خارج از کشور استفاده کنید. همچنین برای آگاهی از جدید ترین نوشته های سلبریتی های ایرانی و خارجی، گزارشات هفتگی اینستاگردی لوکس تهران را دنبال فرمایید که شما را با متن و حاشیه سبک زندگی دیجیتالی هنرمندان و ورزشکاران آشنا می کند. یادمان نرود که لحظه به لحظه، میتوان دنیای مدگردها را در هشتگ های مدگردی اینستاگرام مشاهده کرد و ایده های جذابی برای راه اندازی استارت آپ و لاکچری گردی دریافت کرد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

تصویری زیبا از الاناز شاکردوست

  • آیا دوست دارید با دانشگاه محل تحصیل الناز شاکردوست آشنا شوید؟
  • آیا می دانید چه کسی طراح مد و لباس الناز شاکردوست است؟
  • آیا عکاس اختصاصی الناز شاکردوست را می شناسید؟
  • آیا شما هم علاقمند هستید در رشته تئاتر و طراحی صحنه تحصیل کنید؟
  • آیا شما هم قصد دارید از فرصت های تحصیلی مد و لباس در داخل استفاده کنید؟
  • آیا شما هم دوست دارید در کالج هنر و لباس و لاکچری لندن و پاریس تحصیل کنید؟

با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

شما کدام استایل الناز شاکردوست را بیش از همه دوست دارید؟

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا