به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، زمان آغاز بازار نقل و انتقالات ژانویه به سرعت در حال نزدیک شدن است و هر روز به شایعات در مورد انتقالات احتمالی بازیکنان از یک تیم، به تیمی دیگر افزوده می شود. هر چقدر که به زمان شروع بازار انتقالات نزدیک می شویم شایعات رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.

شما ممکن است خبرهایی را بخوانید که باور اینکه این انتقالات ممکن است تا ۱۰ سال دیگر رخ بدهد نیز برایتان سخت باشد ولی این احتمال وجود دارد که بیشتر این انتقالات در ژانویه صورت پذیرد.

در ادامه به شایعات مبنی بر آینده ۵۰ نفر از بزرگترین بازیکنان فوتبال خواهیم پرداخت؛ می خواهیم ببینیم که چه کسانی در ماه ژانویه تیم خود را ترک خواهند کرد و مقصد احتمالی و آتی کجاست. هر روز برای شما در مورد آینده مبهم دو بازیکن شاغل در لیگ های مطرح اروپایی خواهیم نوشت. با ما باشید و شایعات مربوط به بازار نقل و انتقالات زمستانی:




۴۱ - سرخیو راموس – رئال مادرید

روزنامه گاردین مدعی شده راموس در ژانویه رئال مادرید را ترک خواهد کرد. با توجه به مشکلاتی که بین این بازیکن و مورینیو در این فصل به وجود آمده، این بازیکن تصمیم دارد رختکن تیم مادریدی را ترک کند. همچنین این روزنامه اشاره داشته که چلسی علاقمند به جذب این مدافع است. در چند روز گذشته مصاحبه ای از راموس بر روی خروجی های سایت ها آمده است که راموس دوست دارد با پیراهن رئال بازنشسته شود. البته این طور به نظر می رسد که احتمال جدایی راموس از رئال، حتی با مشکلی که با موینییو دارد بسیار کم است، زیرا رئال به این سادگی راضی به از دست دادن مدافع تیمش نخواهد شد.



۴۲ - استوان یووتیچ – فیورنتینا

ستاره مونته نگرویی و ۲۲ ساله فیورنتینا که با عملکرد درخشان خود در دو فصل اخیر جایگاه محکمی در ترکیب این تیم پیدا کرده، ممکن است این تیم را ترک کند. از تابستان شایعات زیادی از جدایی اواز این تیم شنیده می شود. سران یوونتوس در تابستان تلاش زیادی کردند که این مهاجم باتجربه را به خدمت بگیرند تا ضعف عمده خود را پوشش دهند، اما موفق به گرفتن رضایت سران فیورنتینا نشدند، اما همچنان از او بعنوان یکی از جدی ترین گزینه های خرید یوونتوس در ژانویه یاد می شود.

دیلی میل نیز گزارش داده است که مانچینی اشتیاق زیادی برای به خدمت گرفتن این مهاجم جوان دارد، اما با حضور مهاجمان سرشناسی در این تیم، احتمال حضور او در این تیم انگلیسی بسیار کم است.