زشت ترین حرکت ورزشی نکونام در دربی!

به گزارش افکارنیوز، پرویز سیار افزود: بازی دربی ۷۷ درگیرانه بود و اگر فغانی در صحنه هایی از بازی کارت قرمز می داد، تحسینش می کردیم.

کارشناس داوری درباره انتخاب نکونام به عنوان برترین بازیکن اخلاق بیان داشت: جواد نکونام در صحنه ای از بازی پایش را روی سر خلعتبری گذاشت این حرکت نکونام زشت ترین حرکت ورزشی بود اما اینکه این حرکت عمدی یا غیر عمدی بود مشخص نبوده به هر حال انتخاب نکونام به عنوان بازیکن اخلاق باعثتعجب اهالی فوتبال شد.

وی درباره خطای صادقیان بر روی جواد نکونام بیان داشت: خطای پیام صادقیان بر روی جواد نکونام کارت قرمز داشت زیرا این بازیکن روی پای نکونام تکل رفت و حداقل این حرکت کارت زرد داشت اما اگر داور کارت قرمز می داد او را تحسین می کردم.

سیار درباره اعتراض قلعه نویی به تصمیمات داور بیان داشت: قلعه نویی یکی از مربیان موفق فوتبال کشورمان است این مربی برخی از مواقع اعتراضاتش نسبت به داوری کاملا فنی است و بعضی اوقات قصد تحت تاثیر قرار دادن داور را دارد تا نتیجه به نفع تیمش رقم بخورد به هر حال اعتراض قلعه نویی در یک صحنه نسبت به تصمیم داور بی مورد بود و داور می توانست با وی برخورد کند.

وی درباره پیشنهاد قعله نویی به رئیس کمیته داوران در افزایش حقوق داوران گفت: حقوق داوران در ایران نسبت به مسئولیتی که دارند فاجعه آور است و مسئولان وزارت ورزش باید راهکاری برای افزایش حقوق داوران بیاندیشند به نظرم از محل در آمدهای فوتبال باید یک قسمتی را به داوران اختصاص دهند.