درخواست عجیب کی روش از نماینده شرکت آل اشپورت
گروه ورزشی -

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی که با حضور گسترده بازیکنان، مربیان و هنرمندان و البته مسئولان فدراسیون در هتل المپیک برگزار شد، یک غایب بزرگ داشت. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی غایب بزرگ این مراسم بود که غیبت او کمی تا قسمتی مشکوک به نظر می‌رسید اما وقتی نماینده اسپانسر البسه تیم ملی اعلام کرد که او کی روش به دلیل درخواست مالی در این مراسم حضور نیافته، دلیل غیبت سرمربی تیم ملی مشخص شد.

به گزارشافکارنیوز؛پس از آنکه کارلوس کی روش در یک اقدام کاملاً غیرحرفه‌ای حاضر نشد در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شرکت کند، نماینده شرکت آل اشپورت پرده از یک راز برداشت و گفت کی روش برای آنکه پیراهن این برند را در جام جهانی بپوشد، پول خواسته است!

کی روش که پیش از این در جریان بازی‌های تیم ملی نیز با پوشیدن پیراهن یک کمپانی دیگر به جای آل اشپورت عملا بی‌اعتنایی خود را نسب به این برند تولید البسه ورزشی عیان کرده و بار‌ها و بار‌ها از کیفیت لباس‌های تولیدی این برند برای تیم ملی انتقاد نموده بود، پس از دریافت دعوتنامه از سوی شرکت آل اشپورت به نماینده این شرکت تاکید کرد تنها در صورتی در این مراسم حضور خواهد یافت که ۳۰ هزار دلار به او پرداخت شود!

درخواستی که مایه حیرت و شگفتی نماینده شرکت فوق شد چراکه آل اشپورت اسپانسر تیم ملی و فدراسیون فوتبال است و کی روش هم طبق قوانین فیفا ملزم است به قرارداد اسپانسر و فدراسیون احترام بگذارد. گفته میشود که نماینده شرکت آل اشپورت در این زمینه از از کی روش به فدراسیون شکایت کرده و تاکید نموده که اگر رفتار کی روش ادامه داشته باشد از او به فیفا شکایت میکند که علاوه بر جریمه نقدی قطعا برای او محرومیتی به همراه خواهد داشت.