۱۲ بازیکن پرسپولیس در لیست مازاد برانکو

به گزارشافکارنیوز،پرسپولیس پرحاشیه این فصل کم‌کم به پایان راه نزدیک می‌شود و حالا دیگر زمان آن رسیده است تا مثل سال‌های گذشته، شایعات در خصوص جدایی بازیکنان به گوش برسد.

البته تمام اتفاقات در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران تحت تأثیر همین شایعات و نقش‌آفرینی دلالان است اما برای پرسپولیس، زودتر از آنچه فکرش را بکنید، این شایعات و فعالیت دلال‌ها شروع شد.

این گزارش شما را در جریان اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس باشید.

* می‌خواهند جدا شوند


قبل از اینکه فصل چهاردهم به اتمام برسد، پرسپولیسی‌ها غر زدن‌ها را شروع کرده‌اند. اولین گروه از آنهایی که تهدید کرده‌اند به محض اتمام فصل از پرسپولیس برای همیشه می‌روند، بازیکنان خارجی این تیم هستند.

مایکل اومانا تنها یک سوم از کل مبلغ ۹۰۰ هزار دلار خود را گرفته و بسیار شاکی است. تادئو نیز اگر خودش بخواهد بماند هم نمی‌تواند، چون هر کسی مدیر و مربی این تیم باشد، تادئو را دیپورت می‌کند.

در نهایت می‌ماند گابریل که به علت نیمکت‌نشینی مقابل لخویا، درگیری غیرمستقیم با برانکو، عدم دریافت مطالباتش طبق مفاد قرارداد و در نهایت با یک مصاحبه سرود جدایی را از حالا خوانده است.

* صادقیان و خداحافظی غیررسمی


اما پیام صادقیان نیز یک خداحافظی غیررسمی با پرسپولیسی‌ها داشت. این بازیکن وارد مرداب حواشی شد و کارهایی کرد که از یک فوتبالیست حرفه‌ای بعید بود. او اما به همین علت قصد کرده از پرسپولیس جدا شود، حداقل در پیام اینستاگرامی‌‌اش که این ‌طور نوشته بود. انگار به صورت غیررسمی داشت از همه پرسپولیسی‌ها خداحافظی می‌کرد.

با اتفاقات دیروز دیگر شانسی برای او نمی توان قائل بود و ممکن است از همین جای فصل از سرخپوشان خداحافظی کند. گرچه این بازیکن از اول فصل هم بازی درست و حسابی برای سرخ‌ها نداشت که حالا کسی نگران عدم حضورش باشد!

* نیمکت‌نشینان ناامید


یکسری از بازیکنان هم هستند که شانس زیادی برای ادامه فعالیت در پرسپولیس ندارند. آنها یا نیمکت‌نشین بوده‌اند و یا سکونشین و به لطف حمید درخشان بود که توانستند در تمرینات، پیراهن پرسپولیس را به تن کنند.

از جمله مبین میردورقی و مهدی جعفرپور که شایعات زیادی در موردشان به گوش می‌رسد. آنها تحت هر شرایطی از پرسپولیس جدا خواهند شد.

* بی‌انضباط‌های شاکی


چند بازیکن هم بودند که به خاطر بی‌انضباطی در پرسپولیس به نیمکت‌نشین و سکونشین بدل شدند. محمد عباس‌‌زاده یکی از این بازیکنان است. او البته هنوز هم در جدول آقای گل‌های لیگ، آمار جالبی دارد ولی آنقدر بی‌انضباطی کرد که از ترکیب پرسپولیس دور شد.

همین شرایط برای محمدرضا خانزاده هم پیش آمده است. بی‌انضباطی‌های او از تعداد انگشت‌های دست هم عبور کرد و هر کسی آمد، خانزاده را نشاند روی نیمکت. این بازیکن هم گفته می‌خواهد از پرسپولیس برود. شاید تیم بعدی‌‌اش، ذوب‌آهن اصفهان باشد.

افشین اسماعیل‌‌زاده نیز به لحاظ فنی به اندازه کافی بازیکن خوبی برای پرسپولیس نبود و شانس زیادی برای ماندن ندارد، درست مثل مسعود همامی که جانشین نیلسون در پرسپولیس شد ولی یک بازی مقابل راه‌آهن کرد و همان بازی باعثشد دیگر کسی روی ادامه حضورش در پرسپولیس حسابی باز نکند.

* ماجرای دو مهاجم


مهدی دغاغله را نیز در همین لیست بنویسید، بازیکنی که می‌خواست روند خوب خود در فصل قبل در ملوان را امسال در پرسپولیس ادامه دهد اما به نیمکت ذخیره‌ها دوخته شد. او با وجود مصدومیت به پرسپولیس آمد و زمان دایی اصلاً بازی نکرد و زمان درخشان نیز مورد غضب قرار گرفت چون کفش‌هایش را بعد از بازی با ملوان به دیوار کوبیده بود، به همین علت کلاً نیمکت‌نشین شد و به احتمال بسیار زیاد از پرسپولیس می‌رود.

قضیه رضا نوروزی هم همین است. او که با سلام و صلوات به پرسپولیس آمده بود، به خاطر پاره کردن رباط صلیبی در فوتبال ایران «ناپدید» شد و شانس خود برای تمدید قرارداد را از دست داد.

* سایرین ۵۰ - ۵۰ هستند


اما تعدادی از بازیکنان هستند که ادامه حضورشان در فصل آینده ۵۰ - ۵۰ است. مثل سوشا مکانی که اصلاً فصل خوبی را نداشت یا حمیدرضا علی‌عسگری که بدترین فصل فوتبالی‌‌اش را پشت‌ سر گذاشت.

همین شرایط برای هادی نوروزی، علیرضا نورمحمدی، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری و امید عالیشاه که سرباز شده و باید به یک تیم نظامی برود، وجود دارد.