واکنش دایی به ناداوری ها علیه پرسپولیس

به گزارشافکارخبر،علی دایی درباره دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بسیار بزرگی است. این تیم به طور حتم امسال هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر فصل جاری است. با توجه به اینکه در فصل جاری نفرات جدیدی جذب کرده و تغییراتی داشته است نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده آل برسد. من برای تراکتورسازی در همه دیدارها به جز بازی با صبا آرزوی موفقیت می کنم.

وی ادامه داد: ما هم برای این مسابقه تمرینات خوبی داشته ایم. اصلا بازی آسانی در پیش نداریم و باید با هوشیاری به مصاف حریف برویم. امیدوارم بتوانیم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم. البته ما یک بازی دوستانه هم با تراکتور در پیش فصل داشتیم اما آن مسابقه ملاک خوبی برای این بازی نیست و هر دو تیم تغییرات زیادی داشته اند.

سرمربی صبا درباره رویارویی خود با تونی اولیویرا در این بازی گفت: مطمئنا تونی یک مربی بزرگ و قابل احترام است. من شخصا تونی را خیلی دوست دارم. فکر می کنم او جزو مربیانی بوده که حضورش به فوتبال ما کمک کرده است و توانسته منشا اثر باشد. امیدوارم در این بازی تماشاگران شاهد مسابقه زیبایی باشند.

وی درباره اینکه صبا چه نگاهی به جام حذفی دارد بیان داشت: به طور حتم برنامه ما این است که با همه توان در جام حذفی شرکت کنیم. به این مسابقات هم مثل لیگ برتر نگاه می کنیم و نیم نگاهی به قهرمانی در جام حذفی داریم. امیدوارم از بازی سخت با تراکتورسازی به سلامت عبور کنیم تا برای مسابقات بعدی خودمان را آماده کنیم.

دایی درباره ناکامی پرسپولیس در فصل جاری و انتقادات صورت گرفته از برانکو ایوانکوویچ گفت: روند پرسپولیس در روزهای اخیر آسیب شناسی شده است. به نظر من این تیم در همه مسابقات خود به جز بازی اخیر از حریفان سر بوده ولی متاسفانه چوب داوری را خورده است. یک پنالتی در همین بازی اخیر به اشتباه برای حریف گرفته شد که همه کارشناسان گفتند تصمیم داور اشتباه بوده است. با این وجود من اطمینان دارم پرسپولیس با برانکو خیلی زود بالا می آید و می تواند روزهای خوبی را رقم بزند. برانکو مربی با شخصیت و بزرگی است. او با حجب و حیا دارد کارش را می کند و من مطمئن هستم هواداران پرسپولیس به این مربی فرصت لازم را می دهند تا نتیجه بگیرد. امیدوارم داوران هم دقت بیشتری کنند تا پرسپولیس بیش از این در بحثداوری لطمه نبیند.

وی درباره اینکه محسن بنگر پس از بازی پرسپولیس مقابل تیم سایپا گفت برانکو از ناراحتی دارد سکته می کند اظهار داشت: در این شرایط دوای درد پرسپولیس همدلی و اتحاد بیشتر است. بازیکنان هم باید بیشترتلاش کنند. باور کنید در این شرایط هم برانکو و هواداران خیلی ناراحتند و خدای نکرده خطر سکته برای هواداران هم وجود دارد چون آنها همه وجودشان پرسپولیس است و شب و روزشان این تیم است. بنابراین همه باید کمک کنیم این تیم موفق شود.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره حواشی به وجود آمده درباره کارلوس کی روش و زندگی شخصی او بیان داشت: من وارد این جزییات نمی شوم. دلیلی هم ندارد درباره چیزی که اطلاع ندارم اظهارنظر کنم. من هر حرفی زدم در جهت حمایت از تیم ملی بوده و نه شخص خاصی و الان هم با همه وجود از تیم کشورم حمایت می کنم.

دایی درباره اینکه گفته از افرادی که نام او را به عنوان یک سخنران در یک همایش قرار داده اند شکایت می کند گفت:قطعا سر حرفم هستم و از این افراد شکایت خواهم کرد.آنها بدون اطلاع من این کار را انجام دادند و برای خودشان تبلیغ کردند.