واکنش بازیکن متعصب استقلال به پیشنهاد پرسپولیس

وحید طالب لو دروازه بان تیم فوتبال استقلال که بعد از مشکلاتی که برای سوشا مکانی ایجاد شده  بار دیگر به عنوان گزینه برانکو نامش مطرح شده است، در گفت وگویی ، پیرامون این موضوع به سوالات ما پاسخ داد که در زیرمتن این گفت وگو را می خوانید:

 

* این روزها بار دیگر بحث پرسپولیسی شدن تو مطرح شده است؛ چه نظری داری؟

به هرحال من معتقدم هرچقدر این مسایل در رسانه ها مطرح شود موجبات ناراحتی هواداران را فراهم می کندو من دوست ندارم هیچ هواداری از دستم ناراحت شود.

 

* اما خیلی از بازیکنان مطرح دو تیم پیراهن رقیب را بر تن کردند.

واقعیت این است که من از دریچه دید خودم به اتفاقات نگاه می کنم. شاید اگر حرفه ای به فوتبال و اتفاقات آن و به ویژه این ماجرا نگاه می کردم. به پرسپولیس می رفتم. و در واقع سال ها قبل به عضویت این باشگاه در می آمدم اما وحید طالب لو بیش از آنکه حرفه ای به این موضوع نگاه کند دلی و احساسی آن را مورد توجه قرار می دهد و من هم با احساساتم به پیشنهادات پاسخ منفی دادم. البته همه می دانند که من برای طرفداران پرسپولیس احترام خاصی قائل هستم. 

 

* این موضوع نیز مطرح است که؛ در فوتبال حرفه ای بازیکن باید آینده اش را نیز در نظر بگیرد. 

همانطور که گفتم در این زمینه به صدای قلبم بیشتر گوش می دهم. به قول شما شاید اگر تصمیم می گرفتم به پرسپولیس بروم آینده دیگری برایم رقم می خورد و جدا از آن قراردادم دو برابر می شد اما با همه احترامی که برای پرسپولیس و طرفدارانش قائل بودم ترجیح دادم بمانم. 

 

* به این سوال صادقانه پاسخ بده؛ آیا طی ماه های اخیر به خصوص بعد از بازداشت سوشا مکانی پرسپولیسی ها سراغ تو آمدند؟

از شما خواهش می کنم از این سوال بگذرید و بگذارید روال کنونی فوتبالی ام را دنبال کنم. استقلال و پرسپولیس دو قطب فوتبال ایران هستند که نمی توان آنها را نادیده گرفت و هرگاه آنها در  اوج باشند تیم ملی اوج می  گیرد. لذا آرزو می کنم طرفداران دو تیم همیشه از عملکرد تیم های خود رضایت داشته باشند. 

 

* بعدها از اتخاذ چنین تصمیمی پشیمان نمی شوی؟

نمی دانم باید بعدها برسد تا بتوانم پاسخ شما را بدهم. 

 

* بسیاری از اهالی فوتبال می دانند که پدر تو پرسپولیسی است؛ آیا توصیه ای نداشته مبنی بر اینکه به تیم رقیب بروی؟

پدرم قبلا پرسپولیسی بوده و سال هاست که موفقیت من را می خواهد و همواره توصیه می کند جایی که دوست داری بازی کن. ایشان امروز حساسیت گذشته را نسبت به تیم خاصی ندارد. 

 

* با این تفاسیر می توان گفت که وحید طالب لو با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می کند؟

هیچ چیز از آینده مشخص نیست و کسی آینده را ندیده است. سعی می کنم هرجا که بتوانم مفید باشم آنجا فعالیت کنم.