رسول نویدکیا در خصوص اینکه سرانجام تکلیف او با سپاهان چه شد گفت: واقعا خودم هم نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم. این جور که مشخص است باشگاه سپاهان با من لجبازی می‌کند و اجازه نمی‌دهد از این تیم جدا شوم.

 

 

وی افزود: متاسفانه با وجود اینکه در پست من جایگزین هم به خدمت گرفته‌اند ولی رضایتنامه من صادر نمی‌شود. برایم جای تعجب است باشگاه بیش از این راضی بود که من بروم ولی نمی‌دانم چرا به یکباره موضع آن‌ها تغییر کرد.

 

 

هافبک تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که خودت علاقه داری در این تیم بمانی یا خیر گفت: حقیقتا با شرایطی که پیش آمده و باشگاه هم به جای من بازیکن آورده در اینجا زیاد راحت نیستم و راضی نیستم که در سپاهان بمانم.

 

 

وی در خصوص اینکه نظر استیماچ در این خصوص چیست گفت: من با سرمربی تیم صحبت کردم و ایشان گفت که من هر کمکی از دستم بربیاید انجام می‌دهم تا از سپاهان برویم. حتی به او گفتم شما بازیکن جدید آوردید و فکر نکنم به من بازی برسد و اگر هم من را بخواهید به خاطر لجبازی با باشگاه است که او خیلی منطقی پاسخ داد تلاش می‌کنم تا از سپاهان بروی.

 

 

نویدکیا در ادامه تاکید کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی در جلسه استیماچ با مسئولان سپاهان رخ داد که مترجم سرمربی تیم با من تماس گرفت و گفت آنها راضی به جدایی تو نشدند.

 

 

وی با بیان اینکه تا پایان امسال با زرد پوشان اصفهان قرارداد دارد گفت: واقعیت این است که تا 4 روز پیش کار من با سپاهان تمام شده بود و حتی با باشگاه هم برای جدایی توافق کردم. حتی آن‌ها به من گفتند صحبت‌هایت را با آقای افشارزاده انجام بده و من هم همین کار را کردم ولی بعد از جلسه استیماچ با مسئولان سپاهان نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که آقای باقریان تماس گرفت و گفت حق نداری از سپاهان بروی تا استیماچ به اصفهان برگردد.

 

 

وی تاکید کرد: مطمئن باشید اگر من در سپاهان بمانم نمی‌توانم به این تیم کمک کنم و مسئولان این باشگاه هم فقط از سر لجبازی من را نگه داشته‌اند.

 

 

نویدکیا در خصوص اینکه آیا در صورت جدایی به استقلال می‌پیوندد گفت: صد در صد همین طور است چون مسئولان سپاهان یکی از بازیکنان استقلال را می‌خواستند و حتی بعد از توافقشان با استقلالی‌ها با من برای جدایی صحبت کردند که من به آن‌ها گفتم اگر با رفتن از سپاهان می‌توانم به این تیم کمک کنم این کار را انجام می‌دهم. ناراحتی من هم این است که اگر بمانم فقط و فقط از روی لجبازی است و دوستان با بازیکنی که به عنوان جایگزین من گرفته‌اند حتی به فکر پر کردن جای من هم بودند.