میرشاد ماجدی در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت تیم خونه به خونه بابل در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: تا این لحظه محمد غلامی از استقلال اهواز، سهیل هزارجریبی از گلزنان لیگ دسته دو، ایمان صادقی از پرسپولیس و میرهانی هاشمی از تراکتورسازی را جذب کرده ایم.

وی افزود: علاوه بر این نفرات برای تقویت هافبک تیم مان در نظر داریم محمدرضا خرسندنیا را هم جذب کنیم. البته در این باره به صورت رسمی با باشگاه استقلال وارد مذاکره نشده ایم و فقط از طریق مدیربرنامه های این بازیکن این بحث را پیشنهاد کرده ایم.

سرپرست این تیم شمالی در این باره که مظلومی گفته حاضر نیست هیچ یک از بازیکنانش را از دست دهد توضیح داد: ما هم قصد نداریم با دعوا از کسی بازیکن بگیریم. فقط خوشحال می شویم اگر بتوانیم خرسندنیا را به جمع نفرات تیم مان اضافه کنیم. چراکه طبق آخرین صحبت هایی که با مدیریت باشگاه و کادر فنی صورت گرفته قصد داریم همگی دست به دست هم دهیم تا این تیم در فصل بعد راهی لیگ برتر شود گرچه می دانیم کار سختی است.

بازیکن اسبق تیم استقلال همچنین درباره انتخاب لیونل مسی به عنوان بازیکن برتر سال 2015 خاطرنشان کرد: باید به نحوه انتخاب این بازیکنان به شکل خیلی تخصصی نگاه کرد. قطعا مسائل فنی تنها عامل انتخاب این بازیکنان نیست. بلکه خیلی مسائل دیگر در این مراسم مدنظر تیم داوری قرار دارد که بر اساس همان ها بین 7،8 بازیکن برتر جهان یک نفر انتخاب می شود. 

ماجدی اضافه کرد: واقعا انتخاب برترین بازیکن از بین این نفرات کار بسیار دشواری است اما با توجه به تیم متخصص داوری معتقدم که این انتخابات سلیقه ای و مانند کشور ما نیست و لیونل مسی به حق به این عنوان انتخاب شده است. البته نظر شخص من هم مسی است چرا که نمی توان توانایی های فوق العاده او را انکار کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره حضور تیم امید در مقدماتی المپیک 2016 ریو گفت: فکر می کنم این تیم هم مانند همان تیمی که من در سال 1992 در آن عضویت داشتم تیم باقدرتی است. امیدوارم کادر فنی آنالیز خوبی از تیم های همگروه داشته باشد. حرف من این است که ما باید کار صعودمان را در دو بازی اول و دوم به پایان برسانیم تا بازی سوم مقابل چین فقط برای تعیین سرگروهی دومی ما باشد.

ماجدی تاکید کرد: با توجه به شناختی که از تیم های عربی دارم اگر ما بخواهیم کار صعودمان را به روز آخر بیندازیم احتمال دارد تیم های قطر و سوریه در آخرین بازی گروه از حربه هایی استفاده کنند که مانع از صعود ما شود. به همین خاطر و باتوجه به نفراتی که همه سابقه حضور در لیگ برتر و یا بازی های بین المللی و ملی را داشته و حالا در تیم امیدمان حضور دارند باید در همین دو بازی اول کار صعودمان را یکسره کنیم.