منصور قنبرزاده پیش از آغاز جلسه عمومی مجمع فدراسیون فوتبال در رابطه با این جلسه اظهار داشت: باید در جلسه شرکت کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

 

وی در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند و بحث معاوضه‌اش با مهدی طارمی اظهار داشت: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که عادلانه قضاوت کنند. اصول حرفه‌ای می‌گوید که یک باشگاه نباید با بازیکنی که قرارداد دارد صحبت کند و این کار از نظر اخلاق حرفه‌ای، درست نیست.

 

مدیرعامل باشگاه نفت تهران ادامه داد: ما انعطاف‌مان را نشان دادیم، اما پس از آن در بیانیه‌ای اعلام کردیم که اگر با بازیکن ما مذاکره‌ای صورت بگیرد به صورت حقوقی پیگیر این مسئله خواهیم بود. باشگاهی به دنبال جذب علیرضا بیرانوند بود و ما نیز پیشنهادمان را ارائه کردیم. البته اخلاقی نیست نام بازیکن را ببرم، چون ممکن است تمرکز باشگاهش و او به هم بخورد، از اعلام نام او خودداری می‌کنم. به خودمان اجازه نمی‌دهیم که تمرکز یک تیم یا بازیکنی را به هم بزنیم. به باشگاه مورد نظر اعلام کردیم که اگر بحث معاوضه است، فلان بازیکنان جابه‌جا شوند.

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود این بازیکن مهدی طارمی است، گفت: این موضوع را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب، همان‌طور که گفتم اخلاقی نیست که تمرکز بازیکن به هم بخورد.

 

قنبرزاده در واکنش به این موضوع که دل بیرانوند با نفت نیست و می‌خواهد به پرسپولیس برود، گفت: این مسائل عاطفی و احساسی است. کسی که قرارداد حرفه‌ای می‌بندد باید پایبند به آن باشد. شاید قرارداد مهدی طارمی کمتر از 500 میلیون باشد، اما ممکن است در حال حاضر پیشنهاد دو میلیاردی داشته باشد، آیا اخلاقی است که این بازیکن جابه‌جا شود؟!