عادل کلاه کج در گفت و گو با کاپ، درباره تساوی ارزشمند استقلال اهواز مقابل ذوب آهن اظهار داشت: دیروز بازی بسیار خوبی انجام شد. ذوب آهن یکی از بزرگترین تیم های ایران است. آنها در همه پست ها بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند. اما تیم ما هم دست و پا بسته نبود و با اتکا به یکسری بازیکن جوان و همچنین حمایت هواداران مقابل ذوب آهن ایستادگی کرد و دقیقه 92 گل مساوی  را به ثمر رساند.

وی در ادامه افزود: در سه بازی اخیر مقابل تیم های ملوان، استقلال تهران و ذوب آهن این را اثبات کردیم که می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. اما با توجه به نتیجه نگرفتن تیم های بالا سری مان این مساوی ها به دردمان نمی خورد و ارزشمند نیست. حتی اگر ما یکی از این بازی ها را هم می بردیم باز هم تفاوتی نداشت. اما حداقل ما این را نشان دادیم که مثل گذشته نیستیم. وقتی یک گل می خوردیم پشت سر آن گل های بعدی را هم دریافت می کردیم. حالا تا لحظه آخر برای رسیدن به گل تلاش می کنیم. 

کاپیتان استقلال اهواز خاطرنشان کرد: در بازی مقابل استقلال تهران ما در واقع برنده بازی بودیم. اما اشتباه داوری مانع از کسب سه امتیاز شد. در بازی با ذوب آهن هم موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم اما فایده ای نداشت و فقط یک امتیاز حاصل شد. این عقب افتادگی تیم ما نشأت گرفته از نتایج بد نیم فصل اول است. اگر آن زمان ما بهتر نتیجه می گرفتیم الان دغدغه سقوط نداشتیم. 

وی درباره نقش سیاوش بختیاری زاده در متحول شدن استقلال اهواز در این روزها اذعان داشت: ابتدای فصل سیاوش بختیاری زاده با انگیزه بالایش به تیم شکل داد و بچه ها هم همگی با انگیزه بودند. اما رفته رفته نمی دانم چه شد که شب قبل از هر بازی دو، سه بازیکن اردو را ترک می کردند و می رفتند. بعد از آن علی حنطه آمد و هرچه در توان داشت گذاشت اما محرومیت هایی که برایش به وجود آمد باعث شد به آنچه می خواهد نرسد. حالا هم دوباره آقا سیاوش برگشته  و همه چیز را با خود برگردانده است و برای تیم سنگ تمام می گذارد. او از جوانان تیم شناخت دارد و مطمئن باشید هم در این فصل و هم در سالیان آتی از این جوانان آینده دار بیشتر خواهید شنید.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره درگیری اینستاگرامی اش با هواداران استقلال تصریح کرد: من زیاد اهل اینستاگرام نیستم و بیشتر برای چت کردن با دوستانم در خارج از کشور و رد و بدل کردن عکس فعالیت می کنم. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دو روز قبل از بازی هواداران استقلال به دایرکت من حمله کردند و همه جور بی احترامی به من کردند که خودم هم شاخ درآوردم. آنها به خانواده و نزدیکان من بی احترامی کردند ولی وقتی به هادی نوروزی توهین کردند واقعا سوختم. من و هادی زمانی که در پرسپولیس بازی می کردم همیشه با هم بودیم و مثل برادر هم می ماندیم. اما استقلالی ها به او هم رحم نکردند.

وی در ادامه افزود: همان تماشاگران بعد از بازی به خاطر اینکه بازوبند هادی نوروزی را بسته بودم دوباره به من فحاشی کردند. به خاطر همین یک پست گذاشتم و دلیل این کارشان را جویا شدم اما باز هم به من و خانواده ام بی احترامی کردند. همه اینها باعث شد تمام پست هایم را پاک کنم چون دیگر تحمل کردنش خیلی سخت بود. من باز هم برای هواداران استقلال احترام قائلم اما این کسانی که به من فحش دادند خودشان را جای من بگذارند و ببینند آیا ناراحت نمی شوند. می گویند تو فقط جلوی استقلال خوب بازی می کنی. گناه من چیست که 4،5 گل به استقلال زدم. من در همه بازی ها تلاش خود را انجام می دهم.

کلاه کج درپایان درباره بازی با نفت تهران گفت: بازی بسیار سختی داریم. درست است که نفت از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اما آنها حریف قابل احترامی هستند. از طرفی تا حدودی آنها مثل ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند. البته هیچ تیمی به اندازه ما با این مساله درگیر نیست. جالب است بدانید من هنوز هیچ پولی را از تیم استقلال اهواز نگرفتم ولی تلاش می کنیم در بازی آخر هفته به پیروزی برسیم.