برانکو: آرزویم است در کنار پرسپولیس بمانم

برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی هفته گذشته تیمش برابر سایپا اکنون باید در دیداری سرنوشت‌ساز برابر تراکتورسازی قرار گیرد که 3 امتیاز این بازی می‌تواند نقش پررنگی در سرنوشت تیمش برای کسب قهرمانی داشته باشد.

 

ایوانکوویچ ابتدا در مورد شرایط تیمش در این بازی گفت:

تعداد زیاد خبرنگاران نشان دهنده این است که بازی حساسی پیش رو داریم. قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم باید تسلیت قلبی ام را بابت درگذشت آقای دارستانی اعلام کنم و نیازی نیست بگویم چه فقدان بزرگی است برای خانواده، باشگاهش و فوتبال ایران.

 

وی ادامه داد: تراکتورسازی تیمی است که فصل گذشته روی یک اتفاق قهرمان نشد و در لیگ قهرمانان هم موفقیت آمیز پیش رفته اند. تیمی که می توانم نام آنها را تیم ملی کوچک بگذارم. با حضور قلعه نویی نیز شرایط خوبی دارند و در 3 بازی اخیر فوق العاده بوده اند. این تیم و ذوب آهن در شرایط خوبی در کنار سپاهان قرار دارند چون در فرم مسابقه بوده اند و این مساله در تیم ما وجود ندارند.

 

برانکو در مورد شرایط تیمش گفت: ما مشکل مضاعفی به دلیل غیبت کمال و خالقی فر به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت و همچنین بنسگتون محروم است.

 

وی در مورد حضور سوشا مکانی در بازی فردا گفت : او گل دریافت کرده اما روی هیچ کدام مقصر نبوده و حریفان ما البته بدون اینکه شانسی داشته باشند به گل رسیده اند. ما باید در بازی های مان خوب کار کنیم چون عضوی از پرسپولیس هستیم و هواداران پرشوری داریم.  درباره دروازه بان نیز تا فردا تصمیم خواهیم گرفت.

 

برانکو درباره شانس قهرمانی تیمش گفت : ما یکی از شانس های قهرمانی هستیم و می دانیم فردا چه بازی حساسی خواهیم داشت. همینطور در بازی هفته آینده و همینطور در دیدارهای آینده و هر بازی برای ما شانسی برای بودن و نبودن است و ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد.

 

سرمربی پرسپولیس در واکنش به حاشیه های اخیر تیمش گفت: این مسائلی است که در همه جای دنیا پیش می آید. بازیکنها جوان هستند و برخی اوقات ناراضی و عصبانی هستند و برخی اوقات واکنش خوبی نسبت به اصحاب رسانه ها ندارند. بازیکنان پرسپولیس باید باید رفتار مناسبی با اصحاب رسانه داشته باشند و این را باید در نظر گرفت که برخی اوقات اصحاب رسانه هم رفتار مناسبی ندارند. باید همه به عنوان همکار برای خوشنودی هواداران انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: بله من روز چهارشنبه عصبانی بودم و این کاملا طبیعی است به عنوان یک انسان. من به عنوان یک مربی دوست دارم آنها در توان هزار درصدی برای موفقیت تیم تلاش کنند. همانطور که برخی اوقات از آنها راضی ام برخی اوقات به وجود می آید که اکنون ناراضی هم باشم.

 

سرمربی کروات پرسپولیس در واکنش به سوالی که چه پیش بینی ای برای این خواهد داشت که شرایط دیدارهای اخیر و از دست دادن امتیازات برایش به وجود آید: گفتم هر بازی برای ما حکم بودن و نبودن را دارد. ما باید خوش بین باشیم که در 15 بازی اخیر شکست نخوردیم و در دیدارهایی به تساوی رسیدیم که شایسته برد بودیم. البته این را در نظر بگیرید که ما نسبت به نیم فصل اول در همین فاز امتیازات بیشتری کسب کردیم. ما باید بجنگیم برای قهرمانی. روز گذشته دیدار استقلال و راه آهن را دیدم و هیچ تیمی ضعیف وجود نخواهد داشت .

 

برانکو درباره نقطه قوت تراکتور در ضربات ایستگاهی گفت : ضربات ایستگاهی نقطه قوتی برای هر تیمی است و آنها برابر الجزیره نیز از این راه به هدف شان رسیدند و خیلی خطرناک هستند.

 

سرمربی 62 ساله پرسپولیس درباره آرزویش در سال جدید گفت: جز سلامتی برای همه این خواهد بود که در کنار پرسپولیس باشم. آرزوی فعلی ام این است که تا پایان سال با امتیازات و بردهایی خوبی کسب کنیم برای شادی آنها. آرزوی نهایی ام نیز قهرمانی با پرسپولیس خواهد بود.

 

برانکو درباره گل خوردن تیمش در دقایق پایانی گفت: فوتبال است و پیش می آید و به این خاطر است که فوتبال زیباست. حریف استراتژی خاص خود را دارد و دست و پا بسته نخواهد بود. ما باید گل های دوم و سوم را بزنیم تا در شرایط خوبی برای کسب پیروزی قرار گیریم.