برد پرگل ذوب آهن مقابل بنیادکار/ذوب آهن صدرنشین شد

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت 20 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان رفت که این بازی با نتیجه‌ 5 بر 2 به سود ذوب آهن به پایان رسید.

گل اول ذوب آهن: در دقیقه 3 احسان پهلوان با یک پاس خوب دانیال اسماعیلی‌فر را صاحب توپ کرد که او هم با یک شوت دقیق و زمینی دروازه بنیادکار را باز کرد.

بعد از گل هم ذوب آهن بر حریف تسلط داشت و بازی خوبی انجام داد.

در دقیقه 17 شوت شکوروف را رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب آهن مهار کرد.

در دقیقه 26 ارسال از جناح راست در محوطه جریمه به کاوه رضایی رسید که ضربه سر او را دروازه بان بنیادکار مهار کرد.

در دقیقه 30 شوت بنیات بازیکن بنیادکار ازبالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

گل دوم ذوب آهن: در دقیقه 34 ذوب آهن صاحب دومین کرنر خود شد که این ضربه روی سر وحید محمدزاده فرود آمد و او با یک ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

بعد از این گل تماشاگران حاضر در ورزشگاه ترقه‌ای را به کنار زمین پرتاب کردند.

نیمه دوم:

نیمه دوم نیز با بازی هجومی ذوب آهن آغاز شد.

گل سوم: در دقیقه 50 پاس زمینی کاوه رضایی در محوطه ششقدم به مهدی رجب‌زاده رسید و او هم با یک ضربه راحت گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

تا دقیقه 66 ذوب آهن دو فرصت خوب گلزنی دیگر را از دست داد.

گل چهارم ذ وب آهن: در دقیقه 69 کاوه رضایی با فرار از خط دفاع بنیادکار و یک ضربه فنی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

گل بنیادکار: در دقیقه 80 ساتو مینوری با یک ضربه سر گل بنیاکار را به ثمر رساند.

گل پنجم ذوب آهن: مرتضی تبریزی در دقیقه 88 با یک شوت فنی و دقیق گل پنجم تیم ذوب آهن را به ثمر رساند.

گل دوم بنیادکار : در دقیقه 89 بنیادکار روی دومین کرنر خود در این بازی نورماتوف با یک ضربه سر گل دوم بنیادکار را به ثمر رساند.

تیم ذوب آهن با پیروزی در این مسابقه 8 امتیازی شد و به صدر جدول گروه B صعود کرد و بالاتر از تیم النصر عربستان قرار گرفت. تیم بنیادکار هم با 2 امتیاز است.ذوب آهن پیش از این در سه بازی گذشته خود فقط یک گل زده بود که در این بازی 5  گل به ثمر رساند. ذوب آهن پیش از این دیدار گلی دریافت نکرده بود.

مانینگ داور چینی قضاوت این مسابقه را برعهده دارد که به هادی محمدی از ذوب آهن و زواگ از بنیادکار ازبکستان کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم لخویا قطر و النصر عربستان 4 بر صفر به سود لخویا به پایان رسید تا شاگردان یحیی عملا صدرنشین گروه شوند.

ترکیب تیم ذوب آهن:

رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، قاسم حدادی فر( از دقیقه 80 محمدرضا عباسی)، کاوه رضایی، احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، علی حمام، دانیال اسماعیل فر( از دقیقه 66 مرتضی تبریزی)، مهدی رحب زاده( از دقیقه 72 امیر کامدار) وحید محمدزاده

سرمربی: یحیی گل‌محمدی