طارمی با زرنگی پنالتی گرفت

انزلی چی ها در روزی که فاصله چندان با متوقف کردن تیم مدعی پرسپولیس نداشتند با گل دقایق تلف شده کامیابی نیا بازی را به مهمان خود واگذار کردند تا در انتهای جدول شرایط بدی را تجربه کنند و همچنان کابوس سقوط را بالای سرشان ببینند.

 

سیدحسین حسینی دروازه بان این تیم در خصوص این بازی گفت:« من قبل از این که بخواهم به بازی با پرسپولیس بپردازم باید از مظلومیت ملوان در این چند هفته حرف بزنم که مدام اسیر اشتباهات داوری می شود. نمی خواخم بگویم عمدی در کار است اما انصافا ما هفته هاست که از داوری ها ضربه می خوریم و آخرین موردش در بازی با پرسپولیس بود که بازیکن آنها باید اخراج می شد».

 

او ادامه داد:« در صحنه پنالتی پرسپولیس من کاری از دستم برنمی آمد و وقتی دیدم نمی توانم به توپ برسم پایم را کشیدم اما مهدی طارمی که استاد پنالتی گرفتن در این صحنه هاست با زرنگی داور را مجاب کرد که نقطه پنالتی را نشان بدهد. نمی دانم حرکتم اشتباه بود یا نه اما با این حال به خاطر آن پنالتی از طرفداران ملوان عذرخواهی می کنم و تلاشم این است که در بازی های باقی مانده جبران کنم.در صحنه گل دوم هم ضربه سر بنگستون از فاصله نزدیک زده شد و بهتر از آن نمی توانستم توپ را دفع کنم».

 

دروازه بان ملوانان در ادامه به شرایط ملوان در ادامه فصل اشاره و تصریح کرد:« می دانیم که شرایط مان خوب نیست اما شک نداشته باشید که این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند چون لیاقت مردم انزلی داشتن یک تیم خوب و مدعی در لیگ برتر است. طرفداران ملوان را هیچ تیمی ندارد و امیدوارم روزی برسد که با حل شدن مشکلات مالی که خیلی به ما ضربه زد شاهد یک ملوان قدرتمند در لیگ باشیم».

 

حسینی در پایان گفت:« باید اتفاقات بازی با پرسپولیس را فراموش کنیم چون یک بازی حساس دیگر با فولاد در هفته آینده پیش رو داریم که باید به هر نحوی شده از این بازی دست پر بیرون بیاییم تا وضعیت مان در جدول کمی سرو سامان داده شود».