اولادی خودکشی کرده بود؟

از ظهر روز گذشته و با اعلام خبر فوت مهرداد اولادی، شایعات بسیاری پیرامون علت مرگ وی در فضای مجازی منتشر شد. از جمله این شایعات برخی اینگونه مطرح کردند که مهرداد اولادی به علت خودکشی جان خود را از دست داده است و یا در مورد دیگری برخی کانال‌های خبری در فضای مجازی با اعلام اینکه در زمان انتقال مرحوم اولادی به بیمارستان، دو خانم ناشناس وی را همراهی می‌کرده‌اند از بازداشت هر دوی آنها خبر دادند.

در همین مورد  ضمن تماسی که با قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران داشت، شبهات عنوان شده در مورد مرگ مرحوم اولادی را با وی مطرح کرد که مصاحبه معاون دادستان تهران در این مورد را در زیر می‌خوانید:

قاضی شهریاری در این باره اظهار داشت: فرضیه خودکشی مهرداد اولادی کاملا منتفی است. مقامات بیمارستان، ایست قلبی و تنفسی را علت فوت اعلام کرده‌اند ولی از نظر قانونی باید منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع قضایی و نتیجه آزمایشات در مورد علت فوت وی باشیم.

وی در مورد اینکه در برخی سایت‌ها و فضای مجازی اعلام شده که هنگام انتقال مرحوم اولادی به بیمارستان، دو خانم ناشناس همراه وی بوده‌اند و اکنون در بازداشت هستند، تصریح کرد: در این رابطه هیچ دستگیری و بازداشتی نداشتیم.

قاضی شهریاری در پایان از رسانه‌ها خواست به فرضیه‌سازی‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود دامن نزنند.