حنیف: زیپ دهانت را بکش بچه!

در تمرین استقلال بازیکنان در قالب دو گروه آبی و سبز مشغول بازی تمرینی بودند که برزای چند باری با خطاهای عمران‌زاده سرنگون شد. وقتی این اتفاق برای بار سوم تکرار شد مهاجم جوان استقلال اعتراض تندی به عمران‌زاده کرد و از او خواست آرام‌‌تر بازی کند. حنیف که توقع اعتراض برزای را نداشت جواب داد: بچه بازی‌ات را بکن، فوتبال است دیگر. برزای بار دیگر واکنش نشان داد و این‌بار گفت: فوتبال است یعنی چی، چند بار زدی حرفی نزدم، ‌درست بازی کن.

این جمله حسابی مدافع آبی‌ها را به هم ریخت. با صدای بلند و با حرکت دست گفت: دهنت را ببند زیپ دهنت را بکش بچه، دفعه بعد جور دیگری بهت می‌گویم.

پرویز مظلومی که چند متر آن طرف‌تر ایستاده بود با سرعت خودش را به این دو نفر رساند و بر سر آنها فریاد کشید: «این چه طرز صحبت کردن است، اینجا زمین فوتبال است، ‌یک بار دیگر حرف بزنید از تمرین اخراجتان می‌کنم، به جای اینکه به فکر تمرین باشید به هم می‌پرید. زشت است، ‌همه شما مثل یک خانواده هستید. در این چند روز فکر و ذهن و تمرکز‌تان را برای بازی با ذوب‌آهن بگذارید. حالا بروید و ادامه تمرین را پیگیری کنید.»

بعد از این جملات مظلومی، برزای به سمت راست رفت تا دیگر با عمران‌زاده رودررو نشود. البته بعد از پایان تمرین و در رختکن با وساطت سایر بازیکنان برزای از عمران‌زاده عذرخواهی کرد.