رامین رضاییان پرسپولیس را دور زد؟

رانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران مصاحبه کرد که رامین رضاییان پاسخ تماس های ما را نمی دهد.باشگاه پرسپولیس صراحتا می گوید خبری از او نداریم و بعد از چند روز هم از سوی باشگاه در حاشیه تمرین دیروز اعلام شد که  رضاییان جریمه سنگینی می شود.

حال این سوال پبش می اید که رضاییان کجاست و چرا و با کدام پشتوانه پاسخ تماس های برانکو و باشگاه را نمی دهد و با کدام پشتوانه به رغم مصاحبه تهدید آمیز برانکو مبنی بر برخورد با این ملی پوش و بی خبری از رامین باز هم او ارتباطی با باشگاه برقرار نکرده و پاسخ هیچ کس را نمی دهد.

اخبار دریافتی حکایت از ان دارد رامین رضاییان براین باور است که طبق بندی از قراردادش بازیکن آزاد محسوب می شود.بندی که در آن قید شده اگر باشگاه تا اواسط خرداد با او تسویه کامل نکند او بازیکن آزاد محسوب شده و قرارداد سال دومش که توافقی بوده اعتباری ندارد.

مدیربرنامه های رامین رضاییان هم مثل باشگاه تاکید دارد چنین بندی در قرارداد او نیست اما ظاهرا رضاییان پشتوانه ای دارد که اینگونه باشکاه و مربی را بی خبر گذاشته و واکنشی در قبال گلایه ها و تهدیدهای رسانه ای شده باشگاه و سرمربی نشان نمی دهد.

حتی برخی منابع خبری تاکید دارنداو با رایزنی های یک فرد ایرانی فعال در ترکیه مذاکراتی با یک تیم ترکیه ای داشته و امیدوار است که این مذاکرات یه توافق تبدیل شود.رضاییان بخش اعظمی از قرارداد فصل گذشته اش را دریافت کرده اما معلوم نیست چرا او پاسخ تماس ها و تهدیدهای باشگاه را نداده.

آیا او تصور می کند بازیکن ازاد است؟آیا این تصور او درست است؟

فعلا همه از رامین رضاییان کاملا بی خبر هستند و به همین دلیل بازار شایعات گوناگون هم داغ شده.در این میان برخی منابع خبری تاکید دارند تصور رضاییان دریاره اینکه بازیکن ازاد است غلط نیست چون در بندی از قرارداد او قید شده اگر تا اواخر خرداد با او تسویه کامل نشود قرارداد سال دوم اعتباری ندارد.

باشگاه اما تاکید دارد هیچ بندی در قراردادش نیست که او بازیکن آزاد تلقی شود.حال این معمای عجیب چگونه حل می شود.

آیا رضاییان که می گویند در شمال به سرمی برد و کنار پدر بیمارش هست خبر ندارد که برانکو و باشگاه در رسانه ها چه پیغام هایی به او می دهند؟

آیا او منتظر بوده که خرداد ماه به پایان برسد و باریکن آزاد شود؟

یا ممکن است او از پرسپولبس جدا شده و شوکی به باشگاه وارد کند یا اینکه همه چیز با یک جریمه سنگین به نفع باشگاه و برانکو به پایان می رسد؟

شاید هم همه این تصورات خبرها به ماجرای دیگری ختم شود و رضاییان دلایل خاص دیگری برای غییت خود و بی خبری باشگاه و برانکو از او مطرح کند؟

یا او دلیل قانع کننده ای خواهد داشت؟