تمرین سنگین پرسپولیس چند ساعت قبل از بازی با چرنیگو

 در حالی که تصور می‌شد برانکو ایوانکوویچ با توجه به بازی دوستانه امروز و دیداری که شب گذشته برابر تیم آبولون داشتند، برای صبح امروز تمرین سبک‌تری را داشته باشند این تمرین سنگین و پرفشار بود.

تمرین از ساعت 10:30 به وقت محلی و پس از گرم کردن اولیه آغاز شد. در شروع این تمرین مارکو استلینوویچ ترکیبی از تمرینات سرعتی، کششی و رفلکسی را در برنامه سرخپوشان قرار داده بود.

پس از آن، برنامه‌های تاکتیکی آغاز شد و با دستور برانکو ایوانکوویچ بازیکنان از کناره‌ها و عمق پا به توپ نفوذ کرده و برای بازیکنان دیگر، موقعیت‌سازی کردند و شوتزنی از تمام نقاط زمین به سوی دروازه انجام می‌شد.

بعد از این مرحله، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و هر گروه جداگانه توسط چوک و برانکو هدایت می‌شدند.

بخشی از این تمرین بدون توپ انجام شد که بازیکنان حمله، دفاع و پرس را طبق برنامه‌ای که به آنها داده می‌شد تصویرسازی و اجرا می‌کردند.

تمرین امروز سرخپوشان در ساعت 12:10 به وقت محلی به پایان رسید.

سرخپوشان ناهار را در ساعت 13:15 به وقت اوکراین صرف کردند و پس از آن برای استراحت به اتاق‌های خود رفتند تا برای بازی دوستانه امروز استراحت کنند.

به گزارش تسنیم، سید جلال حسینی در تمامی مراحل تمرین شرکت کرد تا مشخص شود به طور کامل از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است. احتمال اینکه کاپیتان پرسپولیس در دیدرا عصر امروز تیمش مقابل چرنیگو به میدان رود خیلی زیاد است.