نمی خواهم دستیار برانکو باشم

هومن افاضلی در مورد اینکه سایت رسمی باشگاه سپیدرود، نام او را به عنوان سرمربی این تیم روی خروجی خود قرار داد، اظهار داشت: مدیران باشگاه سپیدرود تمایل داشتند این اتفاق رخ دهد و من به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشینم اما برای همکاری به هیچ گونه توافقی نرسیدیم.

وی با اشاره به اینکه پیش از علی دایی، یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال نفت بود: من گزینه دوم مسئولان باشگاه نفت بودم. در واقع بعد از علی دایی، گزینه باشگاه نفت بودم که در نهایت دایی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید در مورد حضور دوباره در فوتبال گفت: اینطور نیست که من نخواهم در فوتبال فعالیت داشته باشم. اگر به ما تیم بدهند، می‌گیریم! در واقع اگر شرایط برای فعالیت مهیا باشد و با تیمی به توافق برسیم، در فوتبال حضور پیدا خواهم کرد.

افاضلی که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس دارد، درباره اینکه شنیده می‌شود یکی از گزینه‌های جانشینی مصطفی قنبرپور است، تأکید کرد: رابطه خوب من با برانکو مربوط به امروز و دیروز نیست و رفاقت ما به 15 سال پیش برمی‌گردد. عدم همکاری من با برانکو دلیل دارد. دلیلش هم این است که من نمی‌خواهم به عنوان دستیار باشم و حتماً باید نفر اول باشم.