طارمی: تلاش می کنیم طارمی به ترکیب اصلی باز گردد

برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران مقابل سایپا، گفت: اولین برد برایمان مهم بود. شما دیدید که چقدر این برد شادی را به هواداران هدیه داد و شاهد تشویق پر شور آنها بودیم.

وی افزود: اول فصل است و تیم‌ها هنوز به دنبال کیفیت خوبشان نرسیده‌اند و هنوز قدرت تیم‌ها کامل نشده است. به بازیکنانم تبریک می‌گویم امروز یک بازی شجاعانه به نمایش گذاشتند و نظم بالایی داشتند.

برانکو تاکید کرد: در بیشتر دقایق بازی کنترل مسابقه را در اختیار داشتیم. چیزی که به طور ویژه من را خوشحال می‌کند این است که افت ما به حداقل رسید. یک‌بار دیگر به بازیکنان به خاطر این برد تبریک می‌گویم. طبیعی است که تلاش مضاعفی را از آنها در مسابقات آینده می‌خواهم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نیمکت نشینی مهدی طارمی، یادآور شد: همانطور که متوجه شدید مهدی طارمی دو ماه تمرین نکرد. فاصله بین مسابقات کم است تلاش می‌کنیم هر چه زودتر به ترکیب اصلی باز گردد. او در همین چند دقیقه چند حرکت جالب انجام داد و بازیکن با کیفیتی است.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد وحید امیری رضایت دارد،  تصریح کرد: در مورد بازیکنان نظر نمی‌دهم و عادت به این کار ندارم. اینکه امروز از او به عنوان مهاجم نوک استفاده کردیم نشان می‌دهد چقدر برای کارش احترام قائل هستم.