هرج و مرج در استقلال/اسکوچیچ جانشین منصوریان می شود

درحالی که علیرضا منصوریان این روزها بیشتر از هر روز دیگری به حمایت برای عبور از بحران نیاز دارد، در سلول های سازنده استقلال اما خون دیگری جریان دارد، در واقع تئوری ها را برخی عامدانه جور دیگری چیده اند و برخی هم غیرعامدانه بد کار می کنند و این مسیر منتج به تنهایی منصوریان در استقلال شده و این تنهایی همه را به یاد حرفی انداخت که مظلومی گفت: «در استقلال تنها بودم».

هرج و مرج در استقلال

در حالیکه افتخاری به زعم وزیر ورزش انتخاب شد تا به اوضاع استقلال سروسامان بدهد، اما با مرور وقایع متوجه می شویم که اوضاع از قبل هم بدتر شد. امروز شرایط استقلال در مستندات اینگونه است:

اول: یکی از اعضای هیات مدیره به نام حسن زمانی اعلام کرد که بعد از دربی در مورد علیرضا منصوریان تصمیم خواهند گرفت. این در واقع اولتیماتوم بود به سرمربی تیم.

دوم: رئیس هیات مدیره با فرزاد مجیدی – برادر فرهاد مجیدی- مذاکره کرد.

سوم: افتخاری حکم و حق امضا هنوز ندارد و در نتیجه تنها خواسته منصوریان برای کادر فنی به نام بهتاش فریبا را نتوانسته به تیم اضافه کند.

چهارم: اختلاف افتخاری با جهانیان و زمانی در رسانه ها علنی شده است.

پنجم: هنوز بازیکنانی که منصوریان برای ترمیم درخواست کرده بود به تیم اضافه نشده اند در حالیکه تعطیلات رو به اتمام است.

معاون به همراه اسکوچیچ می‌آید؟

 در استقلال هر قسمت مسیر خود را طی می‌کند، یکی از جریان های با نفوذ مسیر برنامه ریزی شده ای را طراحی کرده که پیگیری ها نشان می‌دهد ختم به یک مربی نام آشنای کروات شاید با کمک فرهاد مجیدی شود.

این پروسه با تغییر شروع خواهد شد، تغییری در بدنه باشگاه، ظاهرا از میان سه معاون سابق استقلال «هاشم ساعدی، نظری جویباری و کامران منزوی» یکی قرار است به جای توفیقی به باشگاه بیاید و البته پرونده مربی کروات را استارت بزند.

این پروسه ظاهرا به گوش منصوریان هم رسیده و او که توقع دارد حداقل یک نیم فصل برای تغییراتی که در استقلال داده به او زمان داده شود تصورش را هم نمی‌کرد که با چنین اتفاقاتی در استقلال مواجه شود. البته تیم فعلی هم کمکی به منصوریان برای خریدهای بهتر و تهیه لیست اول نکرده اند و اما تغییراتی با هدف کنار رفتن منصوریان هم قاعدتا مورد تایید این سرمربی نیست.

حالا منصوریان تنها در استقلال دو بازی در پیش دارد، دو دیدار برای عبور از این بحران اما باید با پشت سر خودش هم بجنگد چه برسد به رقبای روبرو. باید دید این تغییرات را استارت می‌زنند و عملا منصوریان را لای منگنه قرار می‌دهند یا بالاخره کسی در باشگاه استقلال پا پیش می گذارد و جلوی تغییرات را به سود منصوریان می‌گیرد؟

آیا کسی در استقلال محکم پشت منصوریان ایستاده است یا همه منظرند از آب گل‌آلود به سود خودشان ماهی صید کنند و خود را ناجی معرفی کنند؟