وقتی مادر ستاره فوتبال گدایی می‌کند! +عکس

راسیو آگوندو دوران، مادر 46 ساله نولیتو می‌گوید پسرش با وجود این که هفته‌ای 100 هزار پوند درآمد دارد هیچ کمکی به او نمی‌کند تا او نتواند زندگی خوبی داشته باشد.

 

منزل مادر نولیتو


راسیو آگوندو پیش‌تر به دلیل اعتیاد به مواد مخدر به زندان رفته بود و به همین دلیل رابطه ای با فرزندش ندارد. او بعد از آزادی از زندان در شرایط بسیار بدی زندگی می‌کند و درآمد بسیار ناچیزی دارد به طوری که برای امرار معاش باید نیازمند کمک دیگران باشد. این‌ در حالی است که نولیتو پسرش با قراردادی به ارزش 13.8 میلیون پوند راهی منچسترسیتی شده است و هفته‌ای 100 هزار پوند از این تیم به جیب می زند.

 

بعد از این که نولیتو با مادرش درگیری پیدا کرد او را ترک کرد و اکنون مادر این فوتبالیست سر شناس در شرایط بسیار بدی زندگی می‌کند. او حتی چندی پیش به دلیل سرقت یک وعده غذایی نزدیک بود به زندان برود و اکنون نیازمند کمک رهگذران در پیاده‌روهای انگلیس است تا بتواند خرج وعده غذایی خودش را به دست بیاورد.

 

منزل نولیتو


او در گفت‌وگویی اعلام کرد: فکر می‌کنم من تنها مادر بازیکنان لیگ برتری هستم که در چنین شرایطی قرار دارم. یک ماه است که اجاره خانه ام را نداده ام و از خانه بیرونم کردند و اکنون جایی برای زندگی ندارم. شاید گوشه خیابان جایی باشد که باید بروم. موش‌های زیادی در کنار من زندگی می‌کنند. نمی دانم چطور پسرم راضی می شود تا هفته‌ای 100 هزار پوند داشته باشد و من در چنین وضعیتی زندگی کنم. من برای بزرگ شدن او زحمات زیادی کشیدم،  ولی او همه چیز را فراموش کرده است و حتی جواب تماس‌های من را نیز نمی‌دهد. پول پسرم را تغییر داده است. دیگر هیچ کسی را نمی‌شناسم.