لاتزیو به بالای جدول رسید

هفته سیزدهم از مسابقات سری A ایتالیا، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه به وقت تهران) با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدار رم در خانه آتالانتا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. برای رم در این دیدار دیه‌گو پروتی در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، اما در دقیقه 62 این ماتیا کالدارا بود که نتیجه را برای آتالانتا به تساوی کشاند و در نهایت فرانک یانیک کیسی در دقیقه 1+90 گل برتری آتالانتا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

آتالانتا با این برد 25 امتیازی شد و خود را تا رده چهارم جدول بالا کشید. شاگردان لوچانو اسپالتی هم با قبول این شکست 26 امتیازی باقی ماندند، اما همچنان در رده دوم جدول هستند.

در دیدار دیگر لاتزیو در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر یک جنوا را با شکست بدرقه کرد. برای آبی‌های شهر رم در این دیدار فیلیپه اندرسون (11)، لوکاس بیگلیا (58- پنالتی) و والیس (66) موفق به گلزنی شدند و دروازه‌شان هم در دقیقه 52 توسط لوکاس آریل اوکامپوس باز شد. همچنین لوکاس آلفونسو اوربان از جنوا در دقیقه 1+90 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. لاتزیو با این برد 25 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به آتالانتا به رده سوم جدول صعود کرد.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به ترتیب زیر رقم خورد:

بولونیا 3 - پالرمو یک

کروتونه صفر - تورینو 2

امپولی صفر - فیورنتینا 4

همچنین از ساعت 23:15 امشب در حساس‌ترین و آخرین بازی هفته، تیم‌های میلان و اینتر در دربی میلان به مصاف هم می‌روند.

در حال حاضر تیم‌های یوونتوس، رم و لاتزیو به ترتیب با 33، 26 و 25 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا را به خود اختصاص داده‌اند.