تراکتورسازی 1 - سپاهان2 /پایان شکست‌ناپذیری شاگردان قلعه‌نویی

گل‌های سپاهان توسط مهرداد محمدی(24) و احسان حاج‌صفی (56) به ثمر رسید و فرزاد حاتمی در دقیقه 71 یکی از این دو گل را جبران کرد.

 

 

26 آذرماه 95؛ هفته چهاردهم لیگ برتر

ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی                    تماشاگر: حدود 5 هزار نفر

داور: اشکان خورشیدی            کمک ها: علی اکبر عظیم پور و محمدرضا مدیرروستا

اخطار

سروش رفیعی از تراکتورسازی دقیقه 62

شهرام گودرزی از تراکتورسازی دقیقه 78

کرار جاسم  از تراکتورسازی دقیقه 90

 

تراکتورسازی:

 

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، شهرام گودرزی، مهدی کیانی، محمد نوری (64- جاسم کرار)، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی، مهدی شریفی (46- ادینیو) و سروش رفیعی( 85 - مهدی زاده).

سرمربی: امیر قلعه نویی

 

سپاهان:

لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، عارف غلامی (40- رسول نویدکیا)، احسان حاج صفی، میلاد سرلک، محمود قائد رحمتی، جلال علی محمدی، فرید کریمی(87 - پدرو هنریکه)، مهرداد محمدی و طالب ریکانی (74 - حسین فاضلی)

سرمربی: عبدالله ویسی

 

شرح بازی در نیمه اول

نیمه اول بازی دو تیم تراکتورسازی و سپاهان چندان زیبا نبود و دو تیم با ارائه یک بازی فیزیکی و درگیرانه سعی در فرصت ندادن به حریف داشتند. شاید اگر نبوغ مهرداد محمدی در این نیمه نبود سپاهان هرگز موفق نمی‌شد به گل برتری دست پیدا کند هرچند که شاگردان امیر قلعه‌نویی در نیمه اول در خلق موقعیت کاملا ناکام نشان دادند تا بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع سپاهان به پایان برسد. اگر تراکتور می‌خواهد در کورس رقابت با پرسپولیس در راه قهرمانی عقب نماند در نیمه دوم باید شرایط این بازی را تغییر دهد.

 

بهترین بازیکن:

احسان حاج‌صفی ستاره این روزهای سپاهان باز هم با گلی که این‌بار مقابل تیم سابقش به ثمر رساند پایه‌گذار بردی شد که قطعا باعث ابقای کادرفنی طلایی‌پوشان خواهد شد. او که سابقه بازی در تراکتور را دارد، بعد از گلزنی شادی نکرد تا وفاداری خود را به تیم سابقش نشان دهد. حاج‌صفی ستاره بی‌بدیل سپاهانی‌ها در این بازی بود. 

 

اتفاق ویژه:

اولین شکست تیم تراکتورسازی بالاخره ثبت شد و آنها در خانه مغلوب سپاهان سریع و فرصت‌طلب شدند. تراکتور که هفته آینده بازی سختی با نفت‌تهران دارد با 3 اخطاره شدن دو بازیکن کلیدی‌اش کار سختی برای آماده‌سازی برای آخرین‌ بازی نیم فصل خواهد داشت. آنها امیدوارند پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن نتیجه نگیرد تا شاید شکست امروز بهای کمتری برایشان داشته باشد.

 

شرح گل‌ها:

1-0(سپاهان): دقیقه 24 بازی مهرداد محمدی با یک حرکت انفرادی خط دفاع تراکتورسازی را به هم ریخت و با یک ضربه زیبا دروازه تراکتورسازی را باز  کرد.

2-0 (سپاهان): حرکات ترکیبی عالی بازیکنان سپاهان توپ را در موقعیت مناسب به حاج صفی رساند و او با یک ضربه دقیق در دقیقه  55 دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

(2-1 ) تراکتورسازی:سانتر عالی ایرانپوریان روی دروازه را فرزاد حاتمی در دقیقه 70 وارد دروازه سپاهان کرد تا تراکتورسازی به ادامه این بازی امیدوار شود.

 

دقایق حساس:

دقیقه 9 : پرتاب اوت بلند خالد شفیعی با ضرب سر هادی محمدی همراه شد اما توپ با اختلاف کم از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 11 : سانتر احسان حاج صفی از روی نقطه کرنر با ضربه میلاد سرلک همراه شد اما توپ او با اختلاف کم به بالای دروازه رفت.

دقیقه 22 : ضربه طالب ریکانی با اختلاف زیاد از دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 28 : ضربه مستقیم سروش رفیعی از روی  ضربه ایستگاهی با عکس العمل خوب دروازه بان سپاهان همراه شد.

دقیقه 33 : پاس فرزاد حاتمی مهدی شریفی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 43 : ضربه کرنر ایرانپوریان در یک رفت و برگشت به محمد ابراهیمی رسید اما ضربه او را لی اولیویرا به راحتی مهار کرد.

دقیقه 52 : پاس فرزاد حاتمی ادینیو را در موقعیت تک به تک قرار داد اما موسی کولی بالی در آخرین لحظه اجازه زدن ضربه را به او نداد.

دقیقه 61 : فرزاد حاتمی در محوطه 6 قدم از باز کردن دروازه خالی عاجز ماند تا محمد ایرانپوریان به شدت سر او فریاد بزند.

دقیقه 65 : فرید کریمی بازهم در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او را اخباری در یکی از معدود نمایش های خوبش دفع کرد.

دقیقه 76 : ضربه محکم ابراهیمی  با واکنش زیبای لی اولیویرا به کرنر رفت تا تراکتورسازی همچنان در زدن گل مساوی ناکام بماند.

دقیقه 89 : محمد ابراهیمی در موقعیت عالی توپ را با بی دقتی به پای مدافعان سپاهان زد.

دقیقه 90 : فرزاد حاتمی در موقعیت 6 قدم نتوانست توپ را استوپ کند و بهترین فرصت تراکتورسازی از دست رفت.

 

در حاشیه:

* پیش از شروع باز احسان حاج صفی و شجاع خلیل زاده سمت قلعه نویی رفتند و برای او یک دست گل بزرگ بردند.