واکنش مدافع تراکتور به احتمال کم کاری بازیکن سیاه جامگان

خالد شفیعی در مورد پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: بازی سختی بود و خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم. وقفه‌ای که در مسابقات به وجود آمد کارمان را کمی سخت کرد و تیم از شرایط ایده‌آل دور شد، ولی خوشبختانه در دقایق آخر به گل پیروزی رسیدیم و 3 امتیاز مهم را کسب کردیم.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی خیلی سخت به پیروزی می‌رسد، اظهار داشت: دیروز روی یک غافلگیری گل خوردیم. سیاه‌جامگان موقعیت خیلی مهمی نداشت. ما فرصت‌های دیگری هم در طول بازی داشتیم که می‌توانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم، ولی فوتبال همین است.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با اینکه شایعاتی مبنی بر کم‌کاری رضا شربتی بازیکن سیاه‌جامگان روی گل دوم تیم تراکتورسازی مطرح شده است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا چنین حرف‌هایی مطرح می‌شود. اصلاً از این صحبت‌ها خوشم نمی‌آید. فکر می‌کنم مدافع سیاه‌جامگان در آن صحنه دید لازم را نداشت تا بتواند واکنش به‌موقعی داشته باشد. این صحبت‌ها به‌هیچ‌وجه حرفه‌ای نیست.

شفیعی در پاسخ به این سوال که فاصله‌ای 6 امتیازی با پرسپولیس در صدر جدول دارند و چقدر به جبران این فاصله امید دارد، تصریح کرد: کاری به پرسپولیس نداریم، کار خودمان را دنبال می‌کنیم و به فکر جمع‌آوری امتیازها هستیم که مقابل‌مان قرار دارد. ما باید خودمان خوب کار کنیم و آن‌وقت اتفاقات هم به سود ما خواهد شد.

وی در مورد نارضایتی بازیکنان تراکتورسازی از وضعیت مالی باشگاه و زمزمه‌هایی که در این مورد مطرح شده است، گفت: نزدیک به 500 میلیون تومان معوقه از باشگاه تراکتورسازی دارم. تا به الان به خاطر هواداران حرفی نزده‌ام، اما ما هم به مردم چک دادیم و روی پول‌مان حساب کردیم. جشن ازدواجم هم نزدیک است و متأسفانه مشکلات زیادی دارم. هیچ جوابی به ما نمی‌دهند و نمی‌دانم تکلیف چیست. این شرایط خوب نیست. سال قبل که بماند از دو سال قبل طلبکار هستم. روزی که برای تمدید قرارداد آمدم، گفتم به خاطر مردم با رقمی پایین‌تر توافق می‌کنم، اما باشگاه نسبت به تعهداتش خیلی عقب است و باید این مسائل حل شود تا بازیکنان بتوانند با تمرکز کار کنند.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه فرزاد حاتمی اعلام کرده پرسپولیس برای قهرمانی حمایت می‌شود، گفت: راجع‌به تیم‌های دیگر نظر نمی‌دهم، هر کسی برای خودش نظری دارد و من ترجیح می‌دهم اظهارنظری در مورد این مسائل نکنم.

شفیعی در مورد اینکه تعویق دیدار تراکتورسازی و سیاه‌جامگان فرصت استراحت را از این تیم گرفت، اظهار داشت: به هر حال فشردگی لیگ در هفته‌های گذشته، نیاز به یک فرصت استراحت برای انجام ریکاوری داشت، ولی ما به خاطر تعویق ناخواسته مسابقه با سیاه‌جامگان، از این فرصت محروم شدیم. همین مسئله هم روی کارمان تأثیر گذاشت و در بازی امروز آن کیفیتی که انتظار می‌رفت را ارائه نکردیم.

وی در پایان در رابطه با دیدار مقابل سایپا عنوان کرد: سایپا تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان، کادر فنی و مدیریت قوی برخوردار است، امیدوارم با یک بازی منسجم بتوانیم در این بازی برنده شویم.