واکنش مدیر العین امارات به بازی با استقلال

تیم‌های استقلال و العین امارات ساعت 20:45 امروز در ورزشگاه آزادی در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رو در روی هم قرار می‌گیرند.

 مطر عبید الظاهری، مدیر تیم فوتبال العین امارات در این باره گفت: آماده‌سازی العین جهت این بازی طبق برنامه‌ موردنظر پیش‌ رفت و بازیکنان میل بسیار زیادی برای کسب نتیجه خوب در تهران و بازگشت به امارات دارند. با این نتیجه نیمی از راه صعود طی و شانس تیم العین امارات در بازی برگشت با حضور هوادارانش بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: کار العین در بازی با حریف ایرانی (استقلال تهران) آسان نخواهد بود، زیرا واقعیت فوتبال می‌گوید که پیش از آغاز اولین سوت شانس هر 2 تیم برابر است. البته احساس مسئولیت، روح مبارزه و تلاش، میل شخصی قدرتمند و احترام به جاه‌طلبی، نام و موقعیت حریف فاکتورهای مهمی هستند که در میان بازیکنان العین جهت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا وجود دارند. آنها همیشه بهترین تلاش خود را به نمایش می‌گذارند که باعث هدایت العین به کسب نتیجه مطلوب می‌شود.

مدیر العین گفت: بازیکنان تیم می‌دانند باید با کسب بهترین نتیجه از تهران بازگردند. ما بدون هیچ‌گونه محدودیتی به بازیکنان اعتماد کامل داریم و آنها از تجربه بازی با حضور پرتعداد هواداران در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار هستند. العین قادر به کسب نتیجه خوب در تهران است.