ابراز علاقه ستاره آرسنال برای حضور در بارسلونا

روزنامه اسپانیایی مارکا در مطلبی درباره آینده یکی از ترانسفرهای احتمالی تیم فوتبال بارسلونا نوشته است. به نوشته این روزنامه هکتور بیرین، مدافع تیم فوتبال آرسنال هفته آینده ملاقاتی با سران باشگاه انگلیسی خواهد داشت تا به آن‌ها اعلام کند می‌خواهد فصل آینده در نیوکمپ بازی کند.

پیش از این هم گفته می‌شد تماس‌هایی بین سران باشگاه کاتالانی و مدیر برنامه‌های این بازیکن رد و بدل شده است، اما آرسنال هشدار داده بود که مدافعشان فروشی نیست.

بیرین به تازگی کارش در تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا به پایان رسیده و آماده است تا به لندن بازگردد و با سران باشگاه ملاقات داشته باشد. فعلا مسئولان باشگاه آرسنال این طور معتقدند که او در جزیره خواهد ماند، اما این را هم می‌داند که ممکن است مجبور به مذاکره درباره آینده این بازیکن شود.

این نکته همه وجود دارد که بیرین احترامی ویژه برای آرسن ونگر قائل است و بارها هم در مصاحبه‌ها این موضوع را بیان کرده است. این احترام به خاطر اعتمادی است که ونگر به بیرین کرده و زمانی به او فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی تیم را داده که این بازیکن آماده نبوده و حضورش در تیم انتقاد بسیاری از کارشناسان را در پی داشته است.