آخرین وضعیت صید کرانچار در سپاهان

رافائل کری ولارو، هافبک برزیلی جدید الورود سپاهانی ها درباره دیدار برابر پارس جنوبی جم و کسب  تساوی در مقابل این تیم گفت: در این دیدار بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و توانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم، البته در برابر حملات حریف نیز مقاومت کردیم تا به عنوان تیم پیروز میدان را ترک کنیم اما بعد از ضربه پنالتی به مشکل خوردیم تا در نهایت بازی به تساوی کشیده شود.

او ادامه داد: نتیجه تساوی نتیجه ای نبود که هواداران از ما بخواهند و بنابراین به همین خاطر از آنها عذرخواهی می کنم، البته ما همه سعی خود را به کار بستیم تا بتوانیم نتیجه پیروزی را به دست بیاوریم اما جنگیدن های ما فایده ای نداشت و بازی با تساوی به پایان رسید، همه تلاش خود را می کنیم تا در بازی بعدی به پیروزی برسیم و لطف هواداران را جبران کنیم.

هافبک برزیلی سپاهانی ها درباره حضور خود در ترکیب اصلی سپاهان گفت: این را باید سرمربی تیم پاسخگو باشد، من تمریناتم را انجام می دهم اما در نهایت او تصمیم گیری می کند که چه کسی در میدان حضور داشته باشد، من دو هفته پیش تمریناتم را با تیم آغاز کردم و این در حالی است که سپاهان از یک ماه و نیم قبل از مسابقات تمرینات خود را شروع کرده بود.

هنوز از لحاظ بدنی در وضعیت ایده آل قرار نگرفته‌ام و به آمادگی صد درصد نرسیده‌ام. امیدوارم هرچه زودتر بتوانم به آمادگی کامل دست پیدا کنم تا به ترکیب اصلی راه پیدا کنم.