بازیکنی که پا قدمش برای پرسپولیس خوب بود

شجاع خلیل‌زاده، مدافع باتجربه پرسپولیس، بار دیگر توانست در کنار سایر عوامل دفاعی از دروازه تیمش به خوبی حراست کرده و بدون گل خورده به یک بازی دیگر خاتمه دهد.

 شجاع در مورد دیدار با نفت تهران به ما گفت: «بازی سنگینی را پشت‌ سر گذاشتیم و به خصوص در نیمه اول که توپ‌های‌مان به گل بدل نشد، کمی کار گره خورد اما در نیمه دوم با خلاقیت بازیکنان و اجرای درست تاکتیک‌های برانکو به گل‌هایی برای برتری رسیدیم.»

این بازیکن اضافه کرد: «در خط میانی و حمله عملکرد خوبی داشتیم. مهاجمان کار گلزنی را به بهترین شکل انجام دادند و هافبک‌ها نیز به خوبی مهاجمان را تغذیه کردند. در خط دفاع نیز تک‌تک حملات حریف را خنثی کردیم و نگذاشتیم نفتی‌ها، فرصت چندانی برای خطرآفرینی روی دروازه‌مان داشته باشند. نفت، تیم خطرناکی بود و در دو بازی ابتدای فصل 4 امتیاز گرفت ولی ما این تیم را شکست دادیم تا ثابت شود از همین ابتدای کار، فصل را برای قهرمانی شروع کرده‌ایم. این، مهم‌ترین هدف ما در فصل پیش‌رو است.»

خلیل‌‌زاده در ادامه گفت: «خدا را شکر می‌کنم که پاقدم من برای پرسپولیس خوب بود و توانستیم در کنار هم و با تلاش زیاد و همچنین حمایت بی‌نظیر هواداران به 3 پیروزی و 9 امتیاز در همین شروع لیگ برسیم. ما در این 3 بازی تنها یک گل دریافت کرده‌ایم که این هم آمار جالبی برای‌مان به شمار می‌رود. دعا می‌کنم با همین شرایط، لیگ را با بهترین موفقیت‌ها و آمارها به اتمام برسانیم و دل هواداران فهیم و ارزشمند‌مان را شاد کنیم.»