ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سیاه جامگان

 مهمترین اتفاقات ترکیب کامل پرسپولیس می‌تواند تغییرات جالب توجه در استراتژی برانکو برای این جدال تلقی شود.

خط دروازه بدون تغییر

علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که تغییر جایگاهش در شرایط فعلی غیرقابل تصور است. گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در سومین بازی فصل موفق شد دومین کلین شیت را به نام خود کند و البته با تغییراتی جالب نسبت به فصل گذشته بیشترین سیو و نجات دروازه‌ را نیز از آن خود کرده تا سهم عمده‌ای در صدرنشینی این تیم داشته باشد. او در جدال با سیاه جامگان نیز مطمئنا دروازه‌بان شماره یک این تیم خواهد بود و برای دستیابی به یک بازی دیگر در بسته نگه داشتن دورازه‌اش تلاش خواهد کرد تا با روحیه‌ای فوق العاده برابر الاهلی حاضر شود.

خانه تکانی بزرگ در خط دفاعی؟

با بازگشت سیدجلال حسینی و آمادگی این بازیکن به نظر می‌رسد بزرگترین تغییرات در این خط صورت گیرد و برانکو به ایده‌ی ابتدای فصلش نزدیک شود. حضور کاپیتان اول او را به زوج شجاع خلیل زاده تبدیل خواهد کرد تا محمد انصاری بعد از یک فصل و اندی بار دیگر به پست تخصصی‌اش در سمت چپ دفاعی بازگردد. حسین ماهینی نیز در سمت راست دفاعی حاضر خواهد شد تا این بازیکن نیز بعد از مدت‌ها در پست تخصصی خود به میدان رفته و شانس تصاحب سهمیه تیم ملی در جام جهانی را برای خود افزایش دهد.

خط میانی؛ همان همیشگی

در خط میانی علیرغم بازگشت محسن ربیع خواه و اضافه شدن بشار رسن، تغییراتی نسبت به بازی برابر نفت تهران متوجه آن نخواهد بود. کمال کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی برای سرخپوشان به میدان خواهد رفت و مثلث هجومی این تیم جلوی هافبک شماره 11 را محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و وحید امیری شکل خواهند داد.

زوج مخوف خط حمله

با دستیابی گادوین منشا به آمادگی بدنی این بازیکن در بازی فردا احتمالا زوج مهدی طارمی در خط حمله را شکل دهد. منشا که با داعیه آقای گلی راهی پرسپولیس شده بود، تا پایان هفته سوم تنها یک گل به ثمر رسانده و از مهدی طارمی و دیگر مدعیان عقب افتاده است. مهدی طارمی نیز که با کسب دو عنوان آقای گلی پیاپی برای فصل جدید نیز با دبل جالب توجه خود در بازی برابر نفت خط و نشان کشیده، امیدوار است موفقیت‌هایش برابر نماینده مشهدی ادامه داشته باشد و اینبار نیز موفق به گلزنی به این تیم شود.

نیمکت پربار و حسرت برانگیز

در صورتی که این بازیکنان ترکیب پرسپولیس را برابر سیاه جامگان شکل دهند، نیمکت این تیم نیز با پتانسیل بالا به دنبال فرصتی برای خودنمایی خواهد بود. 

بوژیدار رادوشوویچ، شایان مصلح، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، سیامک نعمتی و علی علیپور از مطرح‌ترین چهره‌های حاضر روی نیمکت این تیم خواهند بود که امیدوار به حضور در ترکیب و دستیابی به فرصت خودنمایی مقابل شاگردان اکبر میثاقیان خواهند بود.