چطور میتوانم کانال تلگرام هواداران پرسپولیس یا استقلال را پیدا کنم ؟

هواداری کردن از تیم مورد علاقه و قرار گرفتن در جمعی که همه هوادار یک تیم یا یک رشته ورزشی خاص هستند یا بطور کلی قرار گرفتن در فضایی که فرد به دنبال وجود همفکران خود است زمینه جذابیت این گونه کانال ها را فراهم کرده است.

افراد معمولا تمایل دارند در مورد طرفداری از تیم مورد علاقه خود یا دریافت اخبار یا اطلاعات مورد نیاز در مورد آن تیم این گونه مطالب را در جمع هوارادان آن تیم بدست آوردند و ضمن آن به اعمال نظر یا گفتگو دسته جمعی بپردازند و از فضای ایجاد شده لذت ببرند و وقت گذرانی کنند ضمن انکه ان عرق ملی و یا نژادی خود را نیز ارضا نمایند و حتی هیجانات خود را که فضایی برای بروز آن پیدا نمیکنند با پیگیری این کانال ها یا عضو شدن در گروههایی با موضوعات این چنینی ارضا نمایند .

البته تا چندی قبل از این ، پیدا کردن این گونه کانال ها و پیگیری انها کار ساده ای نبود . خود من به عنوان یک کاربر بارها عناوین مختلفی را مثلا کانال تلگرامی فلان و غیره را مستقیما در گوگل سرچ کرده ام و معمولا جز تعداد انگشت شماری کانال که بیشتر آن هم مرتبط با موضوع مورد جستجو من نبوده است پیدا شده اند که چندان به کار نیامده اند .

سایت الکسا فارسی کمک میکند با تایپ موضوع ، عنوان ، یا حتی کلمه ای از موضوع مورد جستجو کانال مورد نظر را در صورت وجود پیدا کنیم . خیلی از کانال های تلگرامی به دلیل محبویت مطالب یا تعداد اعضا بالا علاقمندان زیادی برای عضو شدن دارند مثلا کانال های دکتر هولاکویی یا کانال هواداران باشگاه پرسپولیس یا کانال هواداران باشگاه استقلال از این دست کانال های با اعضا بالا و علاقمندان زیاد است که اغلب کاربران در جستجوی این کانال هستند و معمولا با جستجوی های معمولی امکان دسترسی به آنها را نمی یابند.

سایت الکسا فارسی با رتبه بندی کانال ها و مشخص کردن تعداد اعضا و بازدید ها و حتی میزان ریزش اعم از کمترین ریزش و بیشترین ریزش اعضا در کانال ها این امکان را به کاربران میدهد که به راحتی کانال مورد علاقه خود رو پیدا کنند و از مطالب آن اسنفاده کنند.

در بسیاری از مواقع وجود یک چنین کانال هایی میتواند به ایجاد حس همکای و هماهنگی بین طرفدارن یک تیم کمک کرده و آنها را برای حمایت از تیم مورد نظر خود یک دست نماید. برای تشکیل یک چنین گروههایی بهترین فضا ، فضاهای مجازی به خصوص گروهها و کانال های تلگرامی به خصوص با تعداد اعضا بالا می باشند که جستجوی انها در سایت الکسا فارسی فراهم شده است .