تراکتور به دنبال دستبرد بزرگ از قلعه‌نویی و پرسپولیس

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی نیم فصل اول و پنجره زمستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران، تیم‌ها به فکر جذب نیروهای مورد نظر خودشان افتاده‌اند و در این میان تراکتورسازی که تبریز که در یک سال گذشته با محرومیت از 2 پنجره پیاپی هم جای خالی بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد و هم نیاز بیشتری به جذب بازیکن احساس می‌کند، خودش را برای حضوری فعال در نقل و انتقالات آماد خواهد کرد.

فهرست بازیکنان مد نظر گل‌محمدی برای تراکتورسازی شامل 3 بخش است که شامل خریدهای عادی از لیگ برتر، بازیکنان سرباز و بازیکنان خارجی می‌شود.

در فهرستی که مربوط به بازیکنان سرباز می‌شود، نام 5 بازیکن حضور دارد که 3 بازیکن از پرسپولیس و دو بازیکن از ذوب‌آهن را شامل می‌شوند.

یکی از این نفرات امید عالیشاه است که سال گذشته قرار بود به تراکتورسازی بیاید ولی محرومیت این باشگاه منجر به دوری یک ساله او از میادین شد و حالا این بازیکن یک سال باقی مانده از قراردادش را در این تیم سپری خواهد کرد.

دو بازیکن دیگر از پرسپولیس هم در فهرست نفرات گل‌محمدی حضور دارند که یکی از آنها بازیکن ملی‌پوش این تیم است که در پستی بازی می‌کند که تراکتورسازی در آن به شدت نیاز به بازیکن دارد ولی حضور او در تبریز در این مقطع بعید به نظر می‌رسد.

بازیکن دیگر پرسپولیسی مهاجم این تیم است که در آستانه سرباز شدن قرار دارد و از ابتدای فصل حرف و حدیث‌هایی در مورد پیوستنش در نیم فصل به تراکتورسازی شنیده می‌شد. البته با توجه به محرومیت پرسپولیس و مهدی طارمی که از سوی فیفا اعمال شده این انتقال هم کم احتمال خواهد بود.

اما دو بازیکن ذوب‌آهن که مورد نظر گل‌محمدی قرار دارند و در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده‌اند، مهدی مهدی‌پور و احسان پهلوان هستند که گفته می‌شود قرار است خودشان را مشمول خدمت کرده و در نیم فصل به جمع تراکتورسازان اضافه شوند.

از میان سربازهای حال حاضر تراکتورسازی هم مهدی شریفی احتمالاً نیم فصل به سپاهان برمی‌گردد و هادی محمدی هم که رباط صلیبی پاره کرده است ممکن است نامش از فهرست تیم خارج شود.