پیکان صدرنشین لیگ می شود؟

در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر، فردا ( چهارشنبه ) تیم های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم می روند و شاگردان جلالی تلاش می کنند تا با پیروزی مقابل این تیم صدرنشین شود و آبادانی ها نیز در صورت برد، ششم خواهند شد.

البته پیکان تهران برای دیدار با شاگردان کمالوند، آرمان قاسمی را به دلیل محرومیت و مهران موسوی، باسی و مرتضی آقاخان نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

در حال حاضر پیکان با 23 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس سوم است و با صدر جدول 2 امتیاز فاصله دارد و اگر این تیم بتواند در بازی روز چهارشنبه مقابل صنعت نفت آبادان به برتری برسد، می تواند برای نخستین بار در این فصل صدرنشین رقابت های لیگ برتر شود.

البته صدرنشینی پیکانی ها در صورت پیروزی می تواند تا روز دوشنبه که دیگر بازی های این هفته برگزار می شود، ادامه داشته باشد چرا که پارس جنوبی و پرسپولیس در صورت پیروزی این جایگاه را از پیکان پس خواهند گرفت.

البته پارس جنوبی جم دیدار سختی با فولاد خوزستان دارد و باید دید پس از دیدارهای هفته دوازدهم نیز پیکان صدرنشین رقابت های لیگ برتر می شود یا خیر؟