گزارش تمرین استقلال/ غیبت شفر و دو بازیکن

همان‌طور که وینفرد شفر، سرمربی استقلال روز گذشته پس از تساوی یک - یک تیمش برابر سایپا اعلام کرد، بازیکنان ذخیره استقلال و بازیکنانی که روز گذشته تعویضی بودند، در قالب یک تیم قرار گرفتند تا به مصاف تیم جوانان استقلال بروند. این بازی از ساعت 12:45 امروز (شنبه) در زمین مجموعه صنایع دفاع آغاز شده است.

* در زمان برگزاری بازی سایر بازیکنان ریکاوری کردند. این در حالی است که وینفرد شفر به دلیل شرکت در جلسه با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه، در محل تمرین حضور نداشت.

* در ترکیب استقلال، بازیکنانی چون ارشیا بابازاده، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، خسرو حیدری، حسین حیدری، سرور جپاروف، مهدی قائدی، بهنام برزای، جواد محمدی و جابر انصاری حضور دارند.

* سیدحسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن و امید ابراهیمی مطابق برنامه از قبل اعلام شده، در تمرین ریکاوری تیم ملی حضور داشتند. نکته قابل توجه، عدم حضور منتظری در بین این بازیکنان بود.

* داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت تمرین نکرد.

* محسن کریمی به دلیل مصدومیت در محل تمرین حضور نداشت. وضعیت این بازیکن امروز مشخص خواهد شد. همچنین سجاد شهباززاده که روز گذشته در لیست آبی‌پوشان برای بازی مقابل سایپا قرار نگرفت، از دیگر غایبان تمرین بود.