استقلال جوانهایش را شکست داد

تیم بزرگسالان استقلال با دو گل موفق شد تیم جوانان این باشگاه را شکست دهد.

تیم فوتبال استقلال دیروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به تساوی یک بر یک مقابل سایپا رضایت داد. تمرین ریکاوری این تیم پس از این دیدار امروز در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

در این تمرین شش ملی‌پوش استقلال یعنی حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن و امید ابراهیمی غایب بودند و زیر نظر کادر فنی تیم ملی ریکاوری کردند. با این حال پژمان منتظری دیگر ملی‌پوش استقلال در تمرین استقلال حاضر شد. دلیل این امر احتمالا فیکس بازی نکردن منتظری مقابل سایپا است.

سایر بازیکنان استقلال که دیروز (جمعه) در ترکیب اصلی نبودند، مقابل تیم جوانان این باشگاه به میدان رفتند و این بازی در نهایت با دو گلی که بهنام برزای به ثمر رساند با پیروزی تیم بزرگسالان به پایان رسید.

برای تیم بزرگسالان استقلال ارشیا بابازاده، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، خسرو حیدری، حسین حیدری، سرور جپارف، مهدی قائدی، بهنام برزای، جواد محمدی و جابر انصاری به میدان رفتند.

وینفرد شفر به دلیل جلسه با سید رضا افتخاری این بازی را از نزدیک ندید و میگوئل کولی به همراه ساناک مربیان استقلال روی عملکرد تیم بزرگسالان نظارت داشتند.

داریوش شجاعیان که دیروز مقابل سایپا مصدوم شد در این تمرین حاضر شد ولی تمرین نکرد. همچنین محسن کریمی دیگر بازیکن مصدوم استقلال بود که در این تمرین حاضر نشد و غیبت داشت.

سجاد شهباززاده با غیبت در تمرین امروز استقلال به خبر جدایی‌اش صحه گذاشت.