کارت زرد به کرانچار و بازیکنان

در یادداشت محسن طاهری آمده است: در اینکه هوادار همیشه بُرد می­‌خواهد شکی نیست، ولی نحوه انتقاد حاصل از باخت شرایط خودش را دارد. بعضی­‌ها فقط مخالف هستند و همیشه دوست دارند، انتقاد کنند. مهم نیست تیم چه کار می­‌کند! فقط ساز ناکوک می­‌زنند، حتی زمانی­ که تیم هم می‌برد از لزوم زدن گل­‌های بیشتر می­‌گویند!

ما همه انتقادها، گلایه‌ها و نقطه نظرات عزیزان را می­‌شنویم و سعی می­‌کنیم که در راستای ارتقا و تقویت تیم تمام تلاش‌مان را انجام دهیم، اما در این راه نباید جانب احترام از هر دو طرف برداشته شود. خیلی­‌ها اعتقاد دارند و می­‌گویند که سپاهان خوب بازی می­‌کند، ولی ما می­‌گوییم ما فقط نیازی به خوب بازی کردن نداریم، ما نیاز به گرفتن سه امتیاز داریم. تیر دروازه یا شوت خوب زدن و خَلق موقعیت، برد به ارمغان نمی‌آورد. پس باید تور دروازه حریفان را تکان بدهیم تا سه امتیاز را نصیب خود کنیم. اگر هر هوادار و تماشاگر احساس پیروزی تیم خود را دارد ما نیز دقیقاً همین حس را در اندازه­‌های بالاتری داریم.

خود ما از بازیکنان و مربیان ورزشی هستیم که در میادین مختلف همواره مورد تشویق و تمجید و انتقاد بوده­‌ایم و در خیلی از مسابقات با برد از زمین خارج شده­‌ایم، ولی ورزش برد و باخت و مساوی دارد، پس باید تحمل نتایج خارج از انتظار را نیز داشته باشیم، ولی نباید این حس باخت و مساوی غالب شود. سرمربی باید قدر بازیکنان خود را بداند و در استفاده از آنها بهترین بهره را ببرد و هر بازیکنی که به بازی گرفته می­‌شود باید تمام سعی و تلاشش را برای انجام یک بازی قوی انجام دهد.

یک نکته را فراموش نکنیم ... سپاهان یک باشگاه است و برای ارزیابی یک باشگاه باید همه رشته‌های آن را در نظر قرار داد. اگرچه فوتبال ویترین هر باشگاهی است، ولی مسئولیت اجتماعی یک باشگاه رسیدگی به کلیه رشته­‌های فعال در آن است و این دور از انصاف است که فقط فوتبال بزرگسالان را ملاک ارزیابی یک باشگاه قرار دهیم.

این موضوعات را هم یادآور می­‌شوم که برای نتیجه‌گیری باید استراتژی لازم از طریق سرمربی تیم اجرا شود و جهت تغییرات نظر کمیته فنی باشگاه خیلی مهم و کارگشا خواهد بود. برای گرفتن بازیکنان جدید نیز طبق نظر سرمربی و تأیید کمیته فنی بازیکنانی به خدمت گرفته شدند که مشکلات تیم برطرف شوند، ولی در صورت نیاز و درخواست و تأیید کمیته فنی نفرات جدید نیز به خدمت گرفته می­‌شوند. قطعاً اولتیماتوم به کادر فنی و بازیکنان داده می­‌شود و کارت زرد پررنگی به همه نشان می­‌دهیم.